کد خبر: ۲۰۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 02 November 2022
آیین تکریم و تودیع «سید مصطفی صالحی» و ابلاغ حکم «محسن عسکری» به‌عنوان مدیر شعب استان گلستان با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره و «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک برگزار شد.

محسن عسکری سکان هدایت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گلستان را به دست گرفتآیین تکریم و تودیع «سید مصطفی صالحی» و ابلاغ حکم «محسن عسکری» به‌عنوان مدیر شعب استان گلستان با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره و «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ۲ساله «سید مصطفی صالحی» با حکم دکتر «سیدسعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک، مدیریت شعب استان گلستان به «محسن عسکری» واگذار شد.

رئیس هیأت مدیره بانک، ضمن تقدیر از عملکرد صالحی گفت: سهم منابع بانک قرض‌الحسنه از مجموع نقدینگی کشور رو به افزایش است و همین موضوع نشان از هدایت صحیح بانک در خدمت صادقانه به مردم و نظام دارد. اکنون در برهه‌ای قرار داریم که هرگونه هدفی در جذب منابع و مشتریان با همت مضاعف و تلاش مستمر به وقوع می‌پیوندد و تلاش جهادی همه همکاران برای جلب اعتماد مردم در سایه برکات الهی قرض‌الحسنه امکان‌پذیر است.

پس از آن «احمدرضا کریمی» ضمن قرائت حکم مدیرعامل بانک، از زحمات بی‌شائبه صالحی تقدیر و اداره امور شعب بانک در استان گلستان را به «محسن عسکری» محول کرد.

در ادامه این جلسه عسکری مدیر شعب بانک در استان گلستان نیز با اعلام قدردانی از عنایت مدیران ارشد، راه دستیابی به اهداف و تحقق بخشیدن منویات اولیای بانک را در گرو همدلی و همکاری همه همکاران دانست و افزود برای رسیدن به نقاط درخشان عملکردی از هیچ مسیر و تلاش منطقی و علمی که با همیاری و همکاری کارکنان محقق شود فروگذاری نخواهم کرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: