کد خبر: ۲۰۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 17 October 2022
شرکت‌‌های بیمه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و باید گسترش فرهنگ بیمه و خدمات‌‌رسانی مناسب و شایسته همواره در اولویت فعالیت بیمه‌‌گران باشد.

منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌‌قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شعبه گرگان، با مدیر و همکاران این شعبه دیدار و از تلاش‌‌های ایشان در جهت ارائه خدمات مناسب به بیمه‌‌شدگان وزارت آموزش و پرورش استان گلستان، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌‌عمومی بیمه دانا، منتظری همچنین با تقدیر از تلاش‌‌های مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه دانا اعلام کرد: شرکت‌‌های بیمه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و باید گسترش فرهنگ بیمه و خدمات‌‌رسانی مناسب و شایسته همواره در اولویت فعالیت بیمه‌‌گران باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است با به‌کارگیری نهایت توان و تدابیر لازم و ایجاد اعتماد، اطمینان و بسترهای مناسب، رغبت خرید خدمات بیمه‌‌ای را در مردم فراهم کنید. در پایان جلسه میرحسینی‌‌نژاد، رئیس شعبه گرگان بیمه دانا نیز با تقدیر و تشکر از تلاش‌‌های نماینده گرگان و آق‌‌قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد، حضور ایشان باعث دلگرمی، مسرت و انگیزه همکاران شعبه می‌شود و بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: