کد خبر: ۲۰۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - 27 August 2022
​استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های استان خراسان رضوی باید به حساب‌های استانی واریز شود تا بتوانیم جریان اقتصادی را در استان مدیریت کنیم.

​استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های استان خراسان رضوی باید به حساب‌های استانی واریز شود تا بتوانیم جریان اقتصادی را در استان مدیریت کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، یعقوبعلی نظری در دیدار سید ضیاء ایمانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران و هیئت همراه خواستار تمرکز اعتبارات استانی مربوط به مجوزها و فعالیت‌های مالی استان برای ورود به چرخه اقتصاد استان شد.

وی افزود: اعتبارات بانکی که به حساب‌های دفاتر شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در تهران واریز می‌شود نفعی را برای استان در پی ندارد.

نظری گفت: در استان مجوز صادر می‌کنیم که ظرفیتی را ایجاد نماییم اما گاهی اوقات شاهد آن هستیم که منابع مالی در تهران، واریز و بدون ورود به چرخه اقتصادی استان و نظارت استانی صرف می‌شود به همین علت برخی صنایع در استان حرکت مکملی ندارند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: منابع و مصارف در محل صدور مجوز فعالیت، معنا دارد و تلاش ما این است که منابع مالی را تا حد امکان متوجه داخل استان کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این دیدار تاکید کرد: مدیریت منابع بانکی در مسیر تولید ماموریت اصلی بانک صادرات ایران است و با جدیت پیگیر این موضوع است.

سیدضیاء ایمانی افزود: منابع بانک صادرات ایران منابع مردم است و سپرده‌های مردم امانت دست ماست. مدیریت منابع بانکی در مسیر تولید ماموریت اصلی بانک صادرات ایران است و با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: بانک صادرات ایران برای حل مشکلات موسسات پولی در خراسان‌رضوی همکاری موثری داشته و در جلوگیری از برخی نگرانی‌ها نقش مهمی ایفا کرده است.

ایمانی ادامه داد: بانک صادرات ایران علاوه بر بخش‌های مختلف اقتصادی که نقش اساسی در آن ایفا کرده است، در کمک به حل بحران‌های این چنینی نیز نقش ممتازی داشته است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تشریح برنامه‌های مشترک بانک صادرات ایران و خراسان‌رضوی گفت: بانک صادرات ایران در رتبه‌های بالای فهرست بانک‌هایی قرار دارد که درصد قابل توجهی از اعتبارات و تسهیلات خود را متوجه خراسان‌رضوی می‌کند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: