کد خبر: ۲۰۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 02 August 2022
در راستای بازآفرینی این برند، از وب‌سایت جدید سپ رونمایی شد تا دریچه‌های جدیدی از ارتباط با مخاطبان این برند گشوده شود.

سپ به عنوان پرتراکنش‌ترین شرکت پرداخت در خاورمیانه، از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی سپ، در راستای بازآفرینی این برند، از وب‌سایت جدید سپ رونمایی شد تا دریچه‌های جدیدی از ارتباط با مخاطبان این برند گشوده شود.

سیدمحمدرضا هدایتی مدیر واحد ارتباطات سپ هدف از راه اندازی وب سایت جدید شرکت را ارتباط موثر و تعاملی با سهامداران و مشتریان دانست و بیان کرد: وب سایت قدیمی، همگام با نیازها و سلایق مخاطبان دهه پیش طراحی شده بود و باتوجه به جهان پرشتاب تکنولوژی و ارتباط سپ با مخاطبان نسل جوان، تصمیم گرفتیم با مطالعه و نیازسنجی‌های فراوان، وب‌سایت جدیدی طراحی شود تا دریچه‌های تازه‌ای به سمت مخاطبان شرکت سپ، در راستای کوتاه‌تر کردن پل ارتباطی با سازمان گشوده شود.

هدایتی در این خصوص اظهار کرد: وب‌سایت جدید با ظاهری اختصاصی و باتوجه به اصول UX طراحی شده است و مخاطبان می‌توانند در کمترین زمان به بخش های مورد نیاز، دسترسی پیدا کنند.

مدیر ارتباطات سپ با اشاره به اینکه وب سایت جدید سپ در ادامه بازآفرینی برند است، خاطر نشان کرد: سرعت بالا، دسترسی سریع، طراحی واکنش گرا جهت سازگاری با تلفن های هوشمند و تبلت ها، تعاملی بودن ارتباط با مخاطب و کاربر پسند بودن از ویژگی های وب سایت جدید سپ است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: