کد خبر: ۲۰۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 21 June 2022
عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، خاطر نشان کرد که سامانه هایی همانند سامانه سوت زنی که شکایات و ایرادات در آن مطرح شود به نتیجه درست نخواهند رسید زیرا اراده و انرژی لازم برای این حل این مشکلات، متاسفانه وجود ندارد.

علیرضا حجتی، عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین: مشکلات در صنعت بیمه وجود دارد و عمده کارشناسان هم از وجود این مشکلات آگاه هستند، بنابراین با راه اندازی سامانه سوت زنی و مچ گیری صنعت بیمه رشدی نخواهد کرد. این امرآنطوری که باید به نتیجه نمیرسد زیرا درحال حاضر هم تمامی مدیران ارشد بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت ها ازمشکلات باخبر هستند.

 وی، با اشاره به سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی، افزود: این سامانه درحال حاضروجود دارد و افراد شکایات خود را در آنجا مطرح کرده وپیگیری میشود اما آن بازخورد لازم از این سامانه گرفته نشده است.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، خاطر نشان کرد که سامانه هایی همانند سامانه سوت زنی که شکایات و ایرادات در آن مطرح شود به نتیجه درست نخواهند رسید زیرا اراده و انرژی لازم برای این حل این مشکلات، متاسفانه وجود ندارد.

 حجتی، گفت که صنعت بیمه باید فرصت ها را ببیند که درحال حاضر برای معرفی صنعت بیمه فرصت‌های داخلی و بین المللی زیادی وجود دارد از جمله توسعه روابط بیمه ای با کشور روسیه.

حجتی، اذعان داشت که صنعت بیمه باید حرکت روبه جلوی خود را سرعت بخشد یعنی شرکت ها به سمت پرداخت به موقع خسارت بیمه گذاران، سوق داده شوند، در اینصورت آن شرکتی که خسارت را به موقع پرداخت نمیکند خود به خود از گردونه رقابت حذف خواهد شد.

اگر شرکت های بیمه ای روی شفافیت، فروش آنلاین و پرداخت خسارت درکمترین زمان ممکن، کار کنند مشکلات خود به خود کمرنگ میشوند. اینگونه گزارش دادن ها مانع از توسعه فعالیت مدیران شده ومشکل صنعت بیمه در حال حاضر این است اتفاق چندانی برای رشد درآن رخ نمیدهد.

چابک انلاین 

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: