کد خبر: ۲۰۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - 19 June 2022
مدیرعامل بانک شهر گفت: حفظ رابطه تعادلی؛ تضمین کننده مناسبات و توسعه همکاری های مشترک میان مدیریت شهری کلانشهرها و این بانک خواهد بود.

مدیرعامل بانک شهر گفت: حفظ رابطه تعادلی؛ تضمین کننده مناسبات و توسعه همکاری های مشترک میان مدیریت شهری کلانشهرها و این بانک خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی در حاشیه دیدار و امضای تفاهمانه با شهردار مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اگر به پروژه های بزرگ نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که اثر حمایتی بانک شهر در توسعه شهرها و مسائل زیرساختی حیاتی برای تسهیل زندگی شهروندان در کلانشهرها همواره برقرار بوده است.

دکتر احمدی با اشاره به جلسه انعقاد تفاهم نامه جدید بانک شهر و شهرداری مشهد عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد، تا بانک شهر تسهیلاتی را در اختیار شهرداری مشهد با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان قرار دهد.

وی با بیان اینکه بانک شهر فعالیت خود را به صورت تخصصی در راستای افزایش میزان توان مدیریت شهری در توسعه کلانشهرها ادامه خواهد داد، گفت: در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهرها خدمات بانک شهر به شهرداری ها و پیمانکاران مرتبط با مدیریت شهری با قدرت ادامه خواهد داشت.

دکتر احمدی خاطرنشان کرد: حمایت از پروژه هایی مهم و کاربردی نظیر اتوبان امام علی(ع)، اتوبان صدر، خطوط 6و7 مترو تهران، توسعه و ساخت قطار شهری مشهد و نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی از جمله مهم ترین فعالیت های بانک شهر محسوب می شود.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: در سال جاری نیز بانک شهر اعلام آمادگی خود را در برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد و همچنین تامین اوراق مالی و صدور برات کار برای پیمانکاران شهرداری مشهد اعلام کرده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های پیمانکاران مدیریت شهری عدم وصول مطالبات در زمان سررسید می باشد از این رو بانک شهر با در نظر گرفتن خدماتی جدید همانند برات کارت، ضمانت پرداخت دیون شهرداری به پیمانکاران را در سررسید مقرر بر عهده می گیرد تا آنها هنگام فعالیت در پروژه دغدغه خاطر مالی نداشته باشند.
دکتر احمدی خاطرنشان کرد:امروز بانک شهر با در پیش گرفتن سیاست های پولی و بانکی خود به دنبال تحقق بانکداری حرفه ای در بالاترین سطح خود می باشد؛ موضوعی که طی سالیان اخیر به صورت جدی توسط مدیران و پرسنل بانک شهر مورد پیگیری بوده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: