کد خبر: ۲۰۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - 30 May 2022
بیمه دی برای پنجمین سال متوالی برنده مناقصه بیمه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری بنیاد شهید شد
بیمه دی اخیرا در یک مناقصه مهمی برنده شده که این رخداد تاثیر زیادی بر عملکرد شرکت داشته تا جایی شرکت بیمه دی مجبور به افشاگری برای سهامداران خود شده‌است.

بیمه دی اخیرا در یک مناقصه مهمی برنده شده که این رخداد تاثیر زیادی بر عملکرد شرکت داشته تا جایی شرکت بیمه دی مجبور به افشاگری برای سهامداران خود شده‌است. جمعیت برخوردار از این مناقصه بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر هستند که یکی از بالاترین جمعیت متمرکز استفاده کننده از یک رشته تخصصی برای یک شرکت بیمه‌گری است.

به گزارش  بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه دی با حضور در مناقصه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پنجمین سال متوالی توانست به عنوان برنده این مناقصه شناخته شود.

بیمه دی در حوزه بیمه درمان یکی از تخصصی‌ترین و مهمترین شرکت در صنعت بیمه است. این شرکت در حوزه بیمه درمان تکمیلی یکی از شرکت‌های فعال است. در سال 1400 معادل 73 درصد از فعالیت شرکت به بیمه درمان اختصاص داشت که حق بیمه صادره در این رشته رقم 30 هزار 424 میلیارد ریال بوده است. در سال 1399 حق بیمه تولیدی بیمه درمان بیشتر از سال 1400 بود؛ چرا که بیش از 85 درصد از حق بیمه تولیدی شرکت در سال 99 به بیمه درمان اختصاص داشت.

بر اساس این گزارش، در سال 1401 نیز شرکت بیمه دی برای پنجمین سال برنده این منقاصه شد. شرح مناقصه عبارت از ارائه خدمات درمان سرپايي، كلينيكي و بستري بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از نفرجامعه معزز ایثارگران است . بر اساس قوانين و مقررات بيمه گري مبلغ قرارداد مذكور با توجه به نرخ 3.500.000 ريالی حق بیمه بصورت ماهانه به ازاي هر فرد محاسبه می شود،این مناقصه در 10 اردیبهشت 1401 برگزار شده و در اول خرداد 1401 نتیجه این مناقصه با برنده شدن بیمه دی اعلام شد. نتيجه مناقصه عبارت از احراز رتبه اول در مناقصه عمومي دو مرحله اي با موضوع خريد خدمت بيمه مازاد درمان ایثارگران است. علاوه بر این تضمین ارائه شده برای این قرارداد نیز ضمانت بانکی معتبر است.

در مناقصه بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران که با توجه به فرآیندهای قانونی و زیر نظر نهادهای ناظر و همچنین رعایت اصول برگزاری مناقصات برگزار شد، شرکت بیمه دی توانست با توجه به نرخ کارشناسی شده و با تکیه بر زیر ساخت‌های فراهم آمده طی سال های گذشته، به مدت یک سال دیگر و برای پنجمین سال، ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف را بر عهده بگیرد.

گفتنی است این قرارداد یکی از مگاپروژه‌های بیمه‌ درمان کشور محسوب می شود و بیمه دی با وجود شرایط اقتصادی و چالش‌های متعدد در سال های گذشته توانسته به خوبی فعالیت بیمه گری خود را توسعه دهد و خدمت رسانی به این قشر معزز در هیچ دوره ای دچار اختلال نشده است.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: