کد خبر: ۲۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 24 May 2022
رضا جعفری در ابتدای سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: برای تحقق این مهم لازم است صنعت بیمه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک و نرم‌افزاری خود حرکت کنند.

 صنعت بیمه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک و نرم‌افزاری خود حرکت کنند. مدیرعامل بیمه دانا در سی‌وهشتمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب این شرکت در شهر ساری، ضمن تشریح عملکرد سال گذشته بیمه دانا، به تحلیل کلی فضای صنعت بیمه و تاثیر آن در اقتصاد کلان کشور پرداخت سپس با مرور مهم‌ترین برنامه‌ها، سیاست‌ها و انتظارات هیات‌مدیره از کارکنان، اهم اقدامات انجام‌شده این شرکت در۱۰۰ روز اخیر را اعلام کرد.


رضا جعفری در ابتدای سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: برای تحقق این مهم لازم است صنعت بیمه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک و نرم‌افزاری خود حرکت کنند.

وی در ادامه با ذکر مهم‌ترین چالش‌های صنعت بیمه در کشور و مقایسه عملکرد بیمه‌های داخلی با خارج از کشور، پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در ایران را ناشی از متغیرهای فراوانی دانست و اظهار کرد: فعالیت‌های بیمه‌گری در دنیای امروز سودآوری چندانی ندارد و بیشتر شرکت‌های بیمه موفق در جهان از منابع مازاد و ذخایر خود در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری، در پی کسب حاشیه سود مناسب هستند.

همچنین، وی با تحلیل عملکرد این شرکت در شاخص‌های صدور و پرداخت خسارت، خواستار بهره‌گیری بیشتر از توانمندی‌های منابع انسانی و کاهش فرآیند برون‌سپاری خدمات بیمه‌ای شد و اظهار کرد: امسال برای صنعت بیمه سال سخت و دشواری خواهد بود که امیدواریم با ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های جدید و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها در بازار سرمایه، به تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده خود تا پایان سال‌جاری نائل شویم. جعفری از طراحی و ارائه محصولات جدید این شرکت در آینده نزدیک به بازار بیمه کشور خبر داد و با تاکید بر روند سرعت گرفتن عملیات هوشمندسازی فعالیت‌های بیمه‌ای، به تشریح نقشه راه این شرکت در افق برنامه ۱۴۰۱تا ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار کرد با تحقق این برنامه‌ها بیمه دانا به یک شرکت پایدار و با رشد مناسب و حاشیه سود مورد انتظار سهامداران دست خواهد یافت و همه سهامداران و ذی‌نفعان شرکت از منافع آن بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری از ستون‌های اصلی فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود، لذا با توجه به این اصل مهم باید راهبردهای کلان در حوزه حاکمیتی، سرمایه انسانی و اصلاح ساختار آن، حوزه دانش، نوآوری و خلاقیت، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازار مالی و سرمایه‌گذاری، به سمت چابک‌سازی سازمانی حرکت کرده و با توقف روند فرآیند برون‌سپاری خدمات و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه انسانی و شبکه عظیم نمایندگان سراسر کشور، به سمت اهداف پیش‌بینی‌شده گام برداریم.

مدیرعامل بیمه دانا همچنین از تشکیل مدیریت ارتباط با مشتریان در راستای چابک‌سازی و توسعه بازار خبر داد و افزود: تقویت حوزه سرمایه‌گذاری موجب افزایش شاخص توانگری مالی خواهد شد، لذا می‌کوشیم تا پایان امسال حجم سرمایه‌گذاری‌های شرکت با رشد حدود ۱۰ برابری به بالغ بر ۳‌هزار میلیارد تومان ارتقا یابد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: