کد خبر: ۲۰۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 15 May 2022
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به اینکه مردم چند روزی تحمل کرده و بر اساس نیاز واقعی خرید کنند، گفت: در روزهای آتی قیمت ها کاهش هم می یابد.

بانکداری ایرانی- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به اینکه مردم چند روزی تحمل کرده و بر اساس نیاز واقعی خرید کنند، گفت: در روزهای آتی قیمت ها کاهش هم می یابد.

سید محمد دهنوی امشب در جمع مدیران و مسئولان استان گلستان با اشاره به اینکه اوضاع قیمت ها و وجود کالاهای اساسی در استان طبیعی و کاملا بدون مشکل است، اظهار کرد: به طور مثال امروز پس زدگی بازار در خرید و فروش مرغ در تهران شروع شده است.

وی با بیان اینکه اگر مردم عزیز کمی صبر کنند شرایط عادی خواهد شد و قیمت ها کاهش هم پیدا می کند، افزود: امروز مرغ در بازار استان ۵۴ هزار تومان بوده که در روزهای آتی اگر مردم با منطق و بدون هجوم خرید واقعی کنند کاهش هم خواهد یافت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه امروز هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم، خاطرنشان کرد: بازار امروز در حد اشباع است و شاید در نظام‌توزیع برخی مشکلات وجود داشته باشد که البته فرمانداران و مدیران اجرایی را فعال کردیم که به زودی این مشکلات حل می شود.

دهنوی با اشاره به اینکه درباره بنزین، دارو و نان شک نکنید که قیمت آنها گران نخواهد شد، ادامه داد: این تصمیم قطعی است و رئیس جمهور آن را خط قرمز دولت اعلام کرده، پس به هیچ وجه نگران نباشید.

وی تصریح کرد: در طرح جدید اصلاح نظام پرداخت یارانه، برای تعداد یک میلیون و ۹۲۲ هزار گلستانی یارانه واریز شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان مبلغ واریزی یارانه یک ماهه استان ۶۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: از همه مدیران به ویژه فرمانداران می خواهیم که در خرید و جمع آوری گندم به دولت کمک کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: