کد خبر: ۲۰۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 30 April 2022
همچنین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) در یک اطلاعیه گروه «الف» از نتایج برگزاری مزایده خود خبر داد. موضوع مزایده مذکور فروش ملک واقع در شهر کرمان و تاریخ آن بیستم فروردین بوده است.

دنیای‌اقتصاد : روز گذشته برخی شرکت‌های بورسی درباره رویدادهای مالی و تولیدی خود شفاف‌‌‌‌سازی کردند. در این زمینه شرکت داروسازی تولیددارو اعلام کرد، نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

طبق این اطلاعیه در صورت وجود تغییر بااهمیت در اطلاعات اعلام‌شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) در یک اطلاعیه گروه «الف» از نتایج برگزاری مزایده خود خبر داد. موضوع مزایده مذکور فروش ملک واقع در شهر کرمان و تاریخ آن بیستم فروردین بوده است.

گفته شده است، در تاریخ ۱۳فروردین ۱۴۰۱ و با بازگشایی پاکات، شرکت پویش صنعت آریا در مزایده فروش ششدانگ یک‌واحد آپارتمان مسکونی متعلق به این شرکت (موضوع مورد مزایده) به مبلغ ۵۹میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به‌عنوان برنده اعلام شد .طبق این اطلاعیه ثمن معامله مبلغ ۷/ ۵۹میلیارد ریال بوده که به شرح ذیل توسط خریدار به فروشنده پرداخت خواهد شد:


الف) ۲۵‌درصد کل مبلغ معادل ۱۴هزار و ۹۲۵میلیون ریال به صورت نقد همزمان با انعقاد و امضای مبایعه‌نامه حاضر؛

ب) ۲۵‌درصد کل مبلغ معادل ۱۴میلیارد و ۹۲۵میلیون ریال به صورت نقد حداکثر تا تاریخ ۱۰/ ۰۳/ ۱۴۰۱ (پس از پرداخت این مبلغ ضمانت‌نامه بانکی خریدار به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به مبلغ ۳میلیارد ریال به ایشان مسترد خواهد شد)؛

ج) ۴۰‌درصد مبلغ کل معادل ۲۳میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال حداکثر تا تاریخ ۱۰/ ۰۴/ ۱۴۰۱ و همزمان با تحویل مورد معامله به خریدار؛

د) ۱۰‌درصد مبلغ کل معادل ۵۹۷۰میلیون ریال در تاریخ ۱۰/ ۰۶/ ۱۴۰۱ همزمان با انتقال سند در دفتر اسناد رسمی تهران.

تعهد فروشنده در بندهای «ج» و «د» منوط به پرداخت کامل مبالغ تعیین‌شده در زمان‌های مقرر بوده و در صورت عدم‌انجام تعهد از سوی خریدار، فروشنده هیچ‌گونه الزامی به تحویل ملک و تنظیم سند رسمی نخواهد داشت. خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی برای «وصنعت» ۱/ ۱میلیارد تومان بوده است.

شرکت پلیمر آریا ساسول با نماد «آریا» نیز درباره تاثیر وضع عوارض صادراتی محصولات پتروشیمی بر این شرکت اعلام کرد: پیرو اخبار منتشرشده در پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر وضع عوارض صادراتی محصولات پتروشیمی به استحضار می‌رساند، عطف به نامه مورخ ۲۴/ ۰۱/ ۱۴۰۱ مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی در خصوص عوارض صادراتی محصولات پتروشیمی و با توجه به فهرست و کدهای طبقه‌‌‌بندی محصولات مندرج در مورخ ۲۲/ ۰۱/ ۱۴۰۱ مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صنعت، معدن و تجارت، این موضوع در مورد محصولات صادراتی این شرکت مصداق ندارد.

شرکت پلی‌اکریل ایران در یک اطلاعیه از راه‌اندازی کارخانه اکریلیک۲ خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «به علت عدم‌تامین مواد اولیه اکریلونیتریل، کارخانه اکریلیک۲ در تیرماه ۱۴۰۰متوقف شد و با عقد قرارداد جدید که طی افشای اطلاعات بااهمیت در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ مورد انتشار قرار گرفت، در تاریخ ۷اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ یک خط از دو خط این کارخانه طی مراسمی با حضور مقامات استان و شهرستان راه‌اندازی شد.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: