کد خبر: ۲۰۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 21 April 2022

یکی از نکاتی که نظر بیننده را جلب می‌کند آرامش شما در اجرای برنامه سمت خداست. البته تفاوت‌هایی هم در اجرای این دو برنامه دارید. چطور سعی می‌کنید هم سبک اجرای خودتان را حفظ کنید و هم متفاوت اجرا کنید؟

مجری معروف که سوژه مردم شده، به حرف آمد

اولین سالی که اجرای برنامه سحر را شروع کردیم، یک مقدار از این کار پرهیز داشتم و شاید تا سه چهار روز متحیر بودم که ببینم چه کار کنم. نگاهم این بود که پرش فاحشی از اجرای سمت خدا نداشته‌باشم؛ چون مخاطب روز من را می‌بیند و سحر هم با مردم هستم. البته اجرای هر دو برنامه متفاوت است. چون در سمت خدا بیشتر کلاس درس است و یاد می‌گیریم اما در اینجا نقش اجرای من پررنگ‌تر است.

با آن برنامه شما را بیشتر می‌شناسند. اجرای شما در این برنامه هم به همان قدر دیده شده‌است؟

به هر حال ۱۴ سال است من سمت خدا را روی آنتن دارم. این برنامه هم زمان می‌برد.

درباره این برنامه، شوخی‌های بسیاری با شما می‌کنند. ناراحت نمی‌شوید؟

(می خندد). هر جا که سوژه کم می‌آورند با من شوخی می‌کنند. نه ناراحت نمی‌شوم. اگر مردم با این شوخی‌ها خوشحال می‌شوند، اشکالی ندارد. من هم ناراحت نمی‌شوم. زمانی آقای قرائتی گفت: کسی من را دید و گفت من پشت سر شما حرف زدم، حلالم کنید. ایشان هم در جواب گفته‌بود ما این قدر در روز قیامت گیر هستیم که شما گیر من یکی نباش. می‌خواهم بگویم گاهی تلخی به سمت مردم می‌رود که با همین شوخی‌ها لبخند می‌زنند و اشکالی ندارد.

روزنامه جام جم

در برخورد با خودتان هم در کنار فضای مجازی با شما شوخی می‌کنند؟

بله. مردم خیلی خوب هستند و آنقدر به من لطف دارند که نمی‌توانم حق مطلب را ادا کنم. به همین دلیل از شوخی های‌شان ناراحت نمی‌شوم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: