کد خبر: ۲۰۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - 07 March 2022
میانگین درآمد ماهانه به ثبت رسیده به پرداخت ملت در ۱۱ ماه گذشته برابر با ۲۵،۴۵۰ میلیارد ریال بود و درآمد عملیاتی ارائه‌شده توسط این شرکت پرداخت الکترونیکی در بهمن‌ماه سال جاری یک‌درصد بیشتر از میانگین درآمد‌های طی ۱۰ ماه گذشته بود.

رشد درآمد تجمیعی به پرداخت ملتمیانگین درآمد ماهانه به ثبت رسیده به پرداخت ملت در ۱۱ ماه گذشته برابر با ۲۵،۴۵۰ میلیارد ریال بود.

به گزارش بانکداری ایرانی ،   میانگین درآمد ماهانه به ثبت رسیده به پرداخت ملت در ۱۱ ماه گذشته برابر با ۲۵،۴۵۰ میلیارد ریال بود و درآمد عملیاتی ارائه‌شده توسط این شرکت پرداخت الکترونیکی در بهمن‌ماه سال جاری یک‌درصد بیشتر از میانگین درآمد‌های طی ۱۰ ماه گذشته بود.

مجموع درآمد ماهانه به پرداخت ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ که حاصل از «فروش/خدمات» بود طی این دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۲،۵۵۴ میلیارد ریال شناسایی شد، درآمد‌های تجمیعی "پرداخت" طی ۱۱ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲۸،۰۰۴ میلیارد ریال بود.

 درآمد عملیاتی که به پرداخت ملت در یازدهمین‌ماه از سال مالی به ثبت رساند نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش درآمد را شاهد بود و درآمد‌های کسب‌شده "پرداخت" از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۴ درصدی طی ۱۱ ماهه گذشته روبه‌رو بود، همچنین لازم به ذکر است که درآمد ماهانه این شرکت تغییری نسبت به ماه گذشته به همراه نداشت.

عمده‌ترین درآمدی که «به پرداخت ملت» در بهمن‌ماه شناسایی کرد در اختیار بخش «خدمات شارژ» بود که مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۴۸ میلیارد ریال درآمدزایی را از خود بر جای گذاشت که در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را به همراه داشت و درآمدی که "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری به ثبت رسانده نزدیک به ۱۶،۵۰۲ میلیارد ریال بوده است.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: