کد خبر: ۲۰۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 06 March 2022
رئیس فدراسیون تکواندوی کشور؛
در ایران نیز شرکت‌های زیادی تلاش می‌کند تا به حمایت از ورزشکاران بپردازند، اما این شرکت‌ها بعضاً به سراغ گروه‌های درجه یک یا ورزش‌های پرطرفدار می‌روند و کمتر در این حوزه به‌صورت حرفه‌ای برخورد می‌کنند، چراکه هدف آن‌ها حمایت از ورزش نیست بلکه تبلیغ صرف است.

حمایت از ورزش و ورزشکاران توسط بنگاه‌های اقتصادی در دنیا مرسوم است. و حتی یکی از دلایل رشد و ارتقا سطح ورزشی کشورهاست.

در ایران نیز شرکت‌های زیادی تلاش می‌کند تا به حمایت از ورزشکاران بپردازند، اما این شرکت‌ها بعضاً به سراغ گروه‌های درجه یک یا ورزش‌های پرطرفدار می‌روند و کمتر در این حوزه به‌صورت حرفه‌ای برخورد می‌کنند، چراکه هدف آن‌ها حمایت از ورزش نیست بلکه تبلیغ صرف است.

به همین دلیل اغلب این حمایت‌ها بی‌ثمر بوده و ورزشکاران یا ورزش رشدی نمی‌کند، اما شرکت‌هایی هم هستند که به‌صورت حرفه‌ای و به‌دوراز حاشیه، به دنبال حمایت از ورزش و ورزشکاران می‌پردازند.

شرکت بیمه تجارت‌نو در سال‌های اخیر توانسته در عرصه حمایت از ورزش و ورزشکاران، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و از تیم‌ها و ورزشکاران و حتی رشته‌های ورزشی مختلفی حمایت کند.

به‌عنوان نمونه، در سال 98 شرکت حامی مالی شرکت فولاد مبارکه سپاهان شد. درحالی‌که همه شرکت‌ها به تیم مقابل و مشهور و پرطرفدار روی آورده بودند، اما بیمه تجارت‌نو به‌ دوراز حواشی موجود از این تیم حمایت کرد. همچنین در سال 99 شرکت در مازندران به حمایت از ورزش استانی پرداخت و از ورزشکاران این استان حمایت مالی شد.

در همین رابطه، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت، اخیراً طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد که حمایت بیشتری از ورزش انجام داده و رشته‌های مختلف و ورزشکاران مختلفی را پشتیبانی بیمه گری و حتی مالی کند.

علاوه بر این و در آخرین اقدام، بیمه تجارت‌نو با فدراسیون تکواندوی ایران همکاری را آغاز کرده است.

رشته تکواندو به دلیل ذات این رشته ورزشی، دارای ریسک‌هایی است که نیاز به پوشش بیمه قوی دارد و به همین دلیل شرکت‌های کمی به حمایت از این رشته می‌پردازند و ورود هر شرکتی به این رشته علاوه بر منافع دیگر، شاید بتوان در زمره مسئولیت اجتماعی نیز قرارداد.

در همین رابطه بیمه تجارت‌نو گفت‌وگوهایی را با رئیس فدراسیون تکواندوی کشور داشته‌ تا بتواند از این رشته ورزشی و فدراسیون تکواندو حمایت کند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی کشور، باهدف توسعه همکاری بیمه‌ای، با نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، هادی ساعی بابیان اینکه توجه به بیمه ورزشکاران از اولویت‌های این فدراسیون است، اعلام داشت که داشتن بیمه‌نامه، یکی از دغدغه‌های اهالی ورزش بوده که بر این اساس فدراسیون تکواندو نیز به این امر مهم توجه جدی دارد.

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران در ادامه افزود: حضور شرکت‌های خصوصی برای ورزش بسیار مفید و مؤثر است. نتیجه همکاری شرکت‌های خصوصی با گروه‌های ورزشی، ورزشکاران، یک اقدام برد-برد است. هر دو طرف برنده این همکاری هستند.

او اظهار کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو در سطح کشور و در صنعت بیمه، شرکت شناخته شده‌ای است.این شرکت یکی از شرکت‌های حامی ورزش در صنعت بیمه است. به همین دلیل در تلاش هستیم تا با همکاری این شرکت در خصوص بیمه ورزشکاران در رشته تکواندو کمک بگیریم و مشکلات موجود در خصوص بیمه تکواندوکاران را حل کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: