کد خبر: ۲۰۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 06 March 2022
نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛
میزان درآمدی که بانک دی در یازدهمین ماه از سال مالی توانست به ثبت برساند در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد رشد را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۷۰ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد بانک دی ۱۷۰ درصد افزایش ماهانه داشتدرآمد‌های تجمیعی که بانک دی طی ۱۱ ماه با ۱۰ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به همراه شد. درآمد ماهانه‌ای که بانک دی از بخش تسهیلات اعطایی طی ۱۱ ماه گذشته ارائه کرد بالغ‌بر ۲۴،۵۸۹ میلیارد ریال بود، میزان تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۲۷،۹۹۸ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  درآمدی که بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از تسهیلات اعطایی خود طی دوره ماهانه شناسایی کرد برابر با مبلغ ۱،۸۵۵ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های محقق‌شده طی دوره یک‌ماهه ۲،۲۳۳ میلیارد ریال شناسایی شد.

بانک دی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را برابر با ۵۸،۶۹۹ میلیارد ریال اعلام کرد، میزان سرمایه ثبت‌شده بانک دی طی این دوره ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بود، مجموع هزینه محقق‌شده ۵،۹۲۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که بانک دی در یازدهمین ماه از سال مالی توانست به ثبت برساند در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد رشد را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۷۰ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد‌های تجمیعی که بانک دی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند ۱۰ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به همراه داشت، تسهیلات اعطایی بانک دی در دهمین‌ماه سپری‌شده از سال جاری ۱۶ درصدی بیشتر از تسهیلات بود.

بیشترین درآمدی که "دی" طی دوره ماهانه به دست آورد متعلق به بخش «مرابحه» با ۱،۵۶۶ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز بخش «خرید دین» با ۹۷ میلیارد ریال درآمدزاترین بخش تسهیلات اعطایی نام گرفت.

بانک دی از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین درآمد شناسایی‌شده را از بخش «مرابحه» با ۱۷،۰۸۱ میلیارد ریال به دست آورد و «مشارکت مدنی» نیز با ۴،۳۷۴ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.

افزایش درآمدهای غیرمشاع 

بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در بهمن‌ماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۵،۰۰۶ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۵۳۰ میلیارد ریال قرار داشت.

میزان پرداختی‌های بانک دی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۵،۸۹۳ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سپرده‌های تسویه شده طی این دوره ماهانه برابر با ۲۶۹،۰۰۹ میلیارد ریال به ثبت رسید.

بانک دی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را برابر با ۵۸،۶۹۹ میلیارد ریال اعلام کرد، میزان سرمایه ثبت‌شده بانک دی طی این دوره ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بود، مجموع هزینه محقق‌شده ۵،۹۲۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک دی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری در بهمن‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش پرداختی را به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد رشد ۵۲ درصدی پرداختی‌ها طی این دوره یک‌ساله بود، همچنین پرداختی‌های این بانک طی ۱۱ ما گذشته نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافت.

بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در بهمن‌ماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۵،۰۰۶ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۵۳۰ میلیارد ریال قرار داشت، سپرده‌های دریافتی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۲۴۷،۷۹۹ میلیارد ریال به ثبت رسید.

بانک دی در بهمن‌ماه سال جاری از محل کارمزد درآمدی که شناسایی کرد برابر با ۲۰۸ میلیارد ریال بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱،۸۸۴ میلیارد ریال درآمد به دست آورد، همچنین از محل سرمایه‌گذاری‌ها نیز طی ۱۱ ماه گذشته ۴،۷۲۸ میلیارد ریال درآمد داشت.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: