کد خبر: ۲۰۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - 05 March 2022
رضا جعفری در نشست هم اندیشی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و شورای فنی این شرکت، ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم‌افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.

مدیرعامل بیمه دانا، نمایندگان و شبکه فروش را شریان‌های اصلی شرکت و برنامه محوری را مهم‌ترین اصل برای رسیدن به موفقیت عنوان کرد.

رضا جعفری در نشست هم اندیشی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و شورای فنی این شرکت، ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم‌افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.


وی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و کارگروهی را عامل موثری در بهبود عملکرد سازمانی ارزیابی کرد و خواستار دوری از حاشیه‌ها و شناسایی فرصت‌ها برای ارتقای شاخص‌های عملکردی شد. مدیرعامل بیمه دانا، پیشگیری و اصلاح را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و با تاکید بر حفظ شأن و منزلت همکاران اظهار کرد: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جزء شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقای شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفت.

جعفری در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه‌گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی شعب، خواستار ارائه آموزش‌های لازم به آنان شد و افزود: نظام‌مند‌سازی خدمت رسانی در شعب با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی، سرمایه انسانی، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و بیمه‌گری مبتنی بر مدیریت ریسک و ذخایر را از ستون‌های اصلی نهادهای بیمه‌ای عنوان کرد و افزود: اگر این ستون‌ها مستحکم باشند و هرکدام وظیفه و رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند، قطعا این شرکت در برابر هرگونه تکانه مقاوم خواهد بود.

مدیرعامل بیمه دانا، وصول مطالبات و تقویت منابع مالی را عامل موثری برای عبور از برخی موانع دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتماد مشتری افزایش می‌یابد و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ خواهد شد. وی در پایان سخنان خود، خواستار افزایش همدلی و هم‌افزایی تمامی همکاران شرکت با هدف عبور از برخی پیچ‌های پیش رو شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: