کد خبر: ۲۰۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۰ - 01 January 2022
زمان و شرایط عرضه بلوک ۱.۱۴ درصدی سهام سرمایه گذاری پارس آریان توسط یکی از سهامداران عمده در بازار پایه اعلام شد.

زمان و شرایط عرضه بلوک ۱.۱۴ درصدی سهام سرمایه گذاری پارس آریان توسط یکی از سهامداران عمده در بازار پایه اعلام شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در نظر دارد بلوک ۱.۱۴ درصدی سهام سرمایه گذاری پارس آریان را به وکالت از بانک ملی بطور عمده یا نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۲۲۶ میلیون و ۵۱۸ هزار سهم در نماد " آریان ۴" روز شنبه ۱۸ دی از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم، قیمت روز قبل از عرضه یا انتشار اطلاعیه هر کدام بالاتر بود به علاوه ۱۰ درصد به شرط آن که نهایتاً از ۱۷۵۰ تومان کمتر نباشد، قیمت پایه کل تعداد سهام قابل عرضه ضربدر قیمت پایانی سهم در روز قبل از عرضه یا انتشار اطلاعیه به علاوه ۱۰ درصد به شرط آنکه از قیمت ۷۹۲.۷ میلیارد تومان کمتر نباشد و سپرده حضور در رقابت تعداد سهام قابل عرضه ضربدر ۱۰ درصد ضربدر قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه یا انتشار اطلاعیه به علاوه ۱۰ درصد به شرط آنکه از قیمت ۷۹.۲ میلیارد تومان کمتر نباشد، تعیین شده است.

در صورتی که خریدار تمایل به خرید نقدی داشته باشد موظف است کل مبلغ مورد معامله را حداکثر طی دو روز کاری از تاریخ معامله پرداخت کند. در صورت درخواست اقساطی ، حصه نقدی ثمن معامله معادل ۵۰ درصد ارزش کل معامله بصورت نقدی باید به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه معاونت نظارت بازار فرابورس ارائه شود. باقیمانده ثمن معامله معادل ۵۰ درصد ارزش کل معامله طی سه فقره چک در قالب سه قسط مساوی با فاصله دو ماهه و نرخ سود سالانه ۱۸ درصدی در آورد که فروشنده ارائه می شود که تاریخ اولین چک ۱۹ اسفند خواهد بود.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: