کد خبر: ۲۰۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۰ - 29 December 2021
گزارش اختصاصی بانکدار ایرانی؛
درآمدهای بانک‌ها از محل تسهیلات، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری و کارمزد بوده است. و بالاترین درآمدها متعلق به بانک ملت بود. در مقابل بانک ها در این دوره برای سود سپرده، هزینه های مالی و کارمزد ها هزینه پرداخت کردند. کمترین هزینه متعلق به بانک دی بوده است.

بانکداری ایرانی - معصومه فریادرس؛ بررسی وضعیت درآمد و هزینه بانک‌های خصوصی و اصل چهل و چهاری نشان می‌دهد که وضعیت بانک‌ها رو به بهبود بوده و می‌توان امیدوار بود که در پایان سال شاهد شرایط بهتری باشیم.

به گزارش بانکداری ایرانی ، درآمدهای بانک‌ها از محل تسهیلات، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری و کارمزد بوده است. و بالاترین درآمدها متعلق به بانک ملت بود. در مقابل بانک ها در این دوره برای سود سپرده، هزینه های مالی و کارمزد ها هزینه پرداخت کردند. کمترین هزینه متعلق به بانک دی بوده است.

بانک تجارت، درآمدهای متفرقه‌ی نجات بخش
بانک تجارت در نه ماهه منتهی به 30 آذر 1400 بیش از 337 هزار 984 میلیارد ریال درآمد داشته و در مقابل 236 هزار و 896 میلیارد ریال هزینه پرداخت کرده است. بر همین اساس 101 هزار میلیارد ریال سود حاصل بانک تجارت طی نه ماه شده است علاوه بر این نشان از تراز مثبت به همین مقدار نیز دارد. هرچند که در درآمد تسهیلات و سپرده تراز مثبت نشده است.

بررسی وضعیت 9ماهه درآمد وهزینه بانک‌های بزرگ خصوصی


بانک دی بهتر از شرایط سال گذشته
بانک دی در سه ماهه سوم سال جاری 27 هزار و 871 میلیارد ریال درآمد کسب کرده و در مقابل 47 هزار میلیارد ریال بابت هزینه‌ها پراخت کرده است. وضعیت بانک دی نسبت به سال قبل بهتر شده و فاصله هزینه و درآمد کاهش یافته است.

بررسی وضعیت 9ماهه درآمد وهزینه بانک‌های بزرگ خصوصی

بانک پاسارگاد؛ تراز مثبت درامد تسهیلاتی با هزینه سپرده
وضعیت بانک پاسارگاد در بخش درامد و هزینه نسبت به دیگر بانکهای خصوصی بهتر بوده و درامد تسهیلاتی و هزینه سپرده بانک دارای تراز خوبی است. در نه ماهه منتهی به 30 اذر 1400 مبلغ 305 هزار و 154 میلیارد ریال درامد داشته و در مقابل 192 هزار 977 میلیارد ریال هزینه بابت سود سپرده و هزینه های مالی و کارمزد پرداخت کرد.

بررسی وضعیت 9ماهه درآمد وهزینه بانک‌های بزرگ خصوصی
بانک صادرات، درآمد چهار برابری از کارمزد در مقابل هزینه آن
بانک صادرات در پایان فصل پاییز توانست مبلغ 311 هزار میلیارد ریال از محل تسهلات ، سپرده، اوراق بدهی، سرمایه گذاری و کارمزد درامد کسب کرده و در مقابل برای هزینه سود سپرده، هزینه های مالی و کارمزد مبلغ 261 میلیارد ریال پراخت کند.

 

بررسی وضعیت 9ماهه درآمد وهزینه بانک‌های بزرگ خصوصی


بانک ملت، ثبت بالاترین درآمد در بین بانک های خصوصی

بانک ملت در بین بانکهای خصوص بالاترین درآمد را مانند همیشه ثبت کرده و دارای تراز مثبتی در همه حوزه ها بود. در سه ماهه سوم امسال مبلغ 509 هزار و 574 میلیارد ریال درامد از محل تسهیلات، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری و کارمزد کسب کرده و در مقابل 227 هزار و 74 میلیارد ریال بابت سود سپرده، هزینه مالی و کارمزد پرداخت کرده است.

بررسی وضعیت 9ماهه درآمد وهزینه بانک‌های بزرگ خصوصی


بانک پارسیان
بانک پارسیان در پایان پاییز 92 هزار میلیارد ریال درامد داشته و در مقابل 152 هزار میلیارد ریال بابت هزینه های خود پرداخت کرده است.

 

بررسی وضعیت 9ماهه درآمد وهزینه بانک‌های بزرگ خصوصی

معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: