کد خبر: ۲۰۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۴ دی ۱۴۰۰ - 25 December 2021
طی احکام جداگانه ای از سوی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای جدید هیات امناء صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب شدند.

طی احکام جداگانه ای از سوی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای جدید هیات امناء صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب شدند.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد صبح امروز جلسه تکریم و معارفه اعضای قدیم و جدید هیئت امناء صندوق با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزا شد .

در این نشست معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از اعضای قبلی هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد یکی از سازمان های موفق بنیاد شهید و امور ایثارگران است که توانسته رضایت حداکثری جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر را بدست آورد.

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تغییر و تحول در سازمان ها امر بدیهی است، افزود: از اعضای محترم پیشین هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد تشکر می کنم که با تلاش خود توانستند به این نهاد خدمتگزار در مسیر خدمات رسانی به اعضاء کمک کنند.

آقایان علیرضا قیطاسی(رییس)، محبوب شهبازی، سعید حقیقی، محمود پاکدل و مصطفی پرکره در این جلسه و با حکم دکتر قاضی زاده هاشمی به عنوان اعضای جدید هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب و معرفی شدند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: