کد خبر: ۲۰۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۰ - 25 December 2021
دبیر سندیکای صنعت مخابرات، گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فناوری، امکان رشد پنج برابری حوزه «تلکام» در سال آینده وجود دارد. برای دستیابی به این هدف در کسب و کار باید تعالی و رونق پیدا کند و نتیجه آن افزایش اشتغال‌زایی هم است.

 بانکداری ایرانی- دبیر سندیکای صنعت مخابرات، گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فناوری، امکان رشد پنج برابری حوزه «تلکام» در سال آینده وجود دارد. برای دستیابی به این هدف در کسب و کار باید تعالی و رونق پیدا کند و نتیجه آن افزایش اشتغال‌زایی هم است.

به گزارش ایرنا از شرکت مخابرات ایران، دبیر و عضو هیئت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران با حضور دربیست و دومین نمایشگاه تلکام تهران ۲۰۲۱، اظهار داشت: نیاز امروز شرکت مخابرات ایران، راه‌حل‌های نوآورانه است و بر همین اساس مخابرات ایران در نمایشگاه «تلکام» امسال می‌تواند شرکت‌های زنجیره تامین خود را تحت پوشش کامل‌تری قرار دهد.

«فرامرز رستگار» افزود: سندیکای صنعت مخابرات، ۲۳ سال است که تشکیل شده و در راستای انسجام بین شرکت‌های مخابراتی که در تولید اقلام مصرفی مخابرات شرکت دارند، فعالیت می‌کند.

رستگار خاطرنشان کرد: مخابرات اکنون مجموعه‌ای از فاواست و در همین راستا نمایشگاه تلکام سابق به نام نمایشگاه مخابرات و فناوری اطلاعات تغییر نام داده است.

وی با بیان این که امکان رشد پنج برابری حوزه تلکام در سال آینده وجود دارد، افزود: برای دستیابی به این هدف در کسب وکار باید تعالی و رونق پیدا کند و نتیجه آن افزایش اشتغال‌زایی هم است.

دبیرسندیکای صنعت مخابرات ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرفیت عرضه در زنجیره تامین داخلی بیشتر از تقاضاست، بنابراین تکالیف وزارت ارتباطات و سایر اپراتورهای حوزه ارتباطات این است که تقاضای امروز را گسترش و کم‌کاری‌های گذشته را در بخش سیاست‌گذاری جبران کنند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه ارتباطات بسیار گسترده و رشد یافته است، گفت: این حوزه به خودی خود فزاینده است و با سیاستگزاری درست، رشد چند برابری ایجاد می‌شود.

رستگار در پایان اظهار امیدواری کرد که در سال آینده شاهد برگزاری تلکام‌های گسترده‌تری خواهیم بود که بخش خصوصی شالوده فعالیت آن را تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایرنا، بیست و دومین نمایشگاه تلکام روز گذشته -پنج‌شنبه- در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

افتتاح این نمایشگاه با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همراه بود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» و با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم برقرار است.

این نمایشگاه بین المللی همزمان با سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدائی‌ها در فضایی به وسعت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع با حضور شرکت‌های زیرساختی این حوزه افتتاح شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: