کد خبر: ۱۹۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 09 December 2021
با ورود این محصول تمام دیجیتال به بازار کشور، ترکیب پرتفوی دانا مناسب خواهد شد و از سال آينده سهم بیمه های زندگی این شرکت به ۱۶ تا ۲۰ درصد خواهد رسید.

بانکداری ایرانی - معصومه فریادرس ؛ مراسم رونمایی از محصول جدید بیمه دانا با عنوان "جان دانا" در شهر تبریز آغاز شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، در این مراسم که با حضور دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره، حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل، محمدعلی اسمعیل نیا مدیر دفترحوزه هیات مدیره و مدیرعامل، عزت اله حقیقتی مدیر بیمه های عمر و پس انداز، ابراهیمی بهنام سرپرست منطقه ۳، روسای شعب منطقه، مهدی ربیعی طراح و مبتکر طرح و نمایندگان و شبکه فروش حضور داشتند، "جان دانا" برای حاضران معرفی شد.

کاردگر در مراسم رونمایی از "جان دانا"، محصول جدید این شرکت در شهر تبریز اعلام کرد: با ورود این محصول تمام دیجیتال به بازار کشور، ترکیب پرتفوی دانا مناسب خواهد شد و از سال آينده سهم بیمه های زندگی این شرکت به ۱۶ تا ۲۰ درصد خواهد رسید.

وی که در جمع شبکه فروش استان آذربایجان شرقی سخن می گفت، افزود : جان دانا به مدت دو سال به صورت انحصاری فقط توسط بیمه دانا به فروش خواهد رسید.

مهدی ربیعی طراح و مبتکر محصول جدید بیمه دانا با نام "جان دانا"، در جمع شبکه فروش استان آذربایجان شرقی،این محصول را دارای مزیت های بیشماری برای مردم دانست و گفت: با خرید این بیمه نامه از این پس بیمه گذار، طلبکار شرکت های بیمه خواهد شد، نه بدهکار آنها.

وی افزود: اگر شبکه فروش خوب آموزش ببیند، فروش این بیمه نامه از شخص ثالث راحت تر خواهد بود. کارمزد این محصول نیز ۲۵ درصد است.

به گفته وی، جان دانا جان مردم و بیمه شدگان را در زمان حیات بیمه می کند.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، ورود محصول جدید این شرکت به بازار را باعث تغییر ساختار تولید حق بیمه دانست.

 

معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: