معاون امور بینالملل، پرداخت سود به سپردههای ارزی مشتریان را یکی از مزیتهای رقابتی شعب در بازاریابی و جذب منابع ارزی دانست.
معاون امور بینالملل، پرداخت سود به سپردههای ارزی مشتریان را یکی از مزیتهای رقابتی شعب در بازاریابی و جذب منابع ارزی دانست.
به گزارش روابطعمومی بانک دی، نادر حسنپور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک که با هدف تبیین اهداف و سیاستها و کارنامه عملکردی شعب ارزی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، با اشاره به لزوم آگاهی شعب از استراتژیهای کلان و اهداف استراتژیک ارزی بانک گفت: مهمترین هدف استراتژیک بانک دی در حوزه ارزی، تمرکز بر ارائه خدمات کارمزدی به مشتریان و رشد درآمدهای غیرمشاع برای حرکت بانک در مسیر سودآوری پایدار است.
معاون امور بینالملل بانک دی، «بازاریابی رابطهمند» را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطهمند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونهای که بانکها با برقراری رابطهای صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق میبخشند و به عنوان مشاوری امین، در رابطهای طولانیمدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به آنان ارائه میکنند.
حسنپور تصریح کرد: مشتریمداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تا حد زیادی وابسته به آموزش کارکنان است که برای برآورده کردن نیازهای همکاران، ارائه آموزشهای تخصصی به کارکنان شعب ارزی در دستور کار قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و مساعدت معاونت اعتبارات سقف تعهدات شعب افزایش یابد.
در این نشست، همکاران شعب ارزی به بیان فرصتها و چالشهای موجود در حوزه خدمات ارزی بانک پرداختند.