کد خبر: ۱۹۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - 27 November 2021
بیمه‌گری با مشاغل دیگر بسیار متفاوت است چون کالای بیمه ملموس نیست و فقط هنگام پرداخت خسارت کیفیت خدمات بیمه مشخص می‌شود. شرکت بیمه البرز همیشه تلاش کرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت بیمه‌گذاران خسارت‌دیده خود را جبران کند به همین دلیل بیمه‌گذاران از خدمات‌دهی بیمه البرز رضایت کامل دارند و اکثر بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه البرز تمدید می‌شود.

 اکنون بیش از ۹۰درصد فعالیت‌های بیمه البرز در بستر دیجیتال انجام می‌شود. مدیرعامل شرکت بیمه البرز در گردهمایی مدیران و روسای شعب با تاکید بر لزوم تحول دیجیتال در شرکت‌های بیمه، اعلام کرد: شرکت‌های بیمه باید خود را با تغییرات قرن حاضر که در بستر تحول دیجیتال صورت گرفته است همگام سازند. در همین راستا هم‌اکنون بیش از ۹۰درصد فعالیت‌های بیمه البرز در بستر دیجیتال انجام می‌شود.


به گزارش بانکداری ایرانی، محسن پورکیانی افزود: کسب علم روز و باورمندی به تغییرات و تحولات در بستر دیجیتال و تربیت نیروی انسانی متخصص و آشنا با علوم جدید دو محور اصلی همگام‌سازی بنگاه‌های تجاری از جمله شرکت‌های بیمه با تحول دیجیتال است. وی افزود: بیمه البرز در سال گذشته چهارهزار و ۳۰۰میلیارد تومان تولید حق بیمه داشت که نسبت به سال ماقبل آن، ۴۳درصد رشد داشت.

به گفته پورکیانی، بیمه البرز در هفت ماه سال‌جاری نیز بیش از ۸۶درصد در تولید حق بیمه رشد داشته این در حالی است که رشد صنعت بیمه نزدیک به ۴۰درصد است.

وی اظهار کرد: بیمه‌گری با مشاغل دیگر بسیار متفاوت است چون کالای بیمه ملموس نیست و فقط هنگام پرداخت خسارت کیفیت خدمات بیمه مشخص می‌شود. شرکت بیمه البرز همیشه تلاش کرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت بیمه‌گذاران خسارت‌دیده خود را جبران کند به همین دلیل بیمه‌گذاران از خدمات‌دهی بیمه البرز رضایت کامل دارند و اکثر بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه البرز تمدید می‌شود.

به گفته پورکیانی شرکت بیمه البرز در راستای مشتری‌مداری و رعایت حقوق آنان، مرکز ارتباط مردمی‌۱۵۷۴ را راه‌اندازی کرده که آماده پاسخگویی به تمام هموطنان است.

نایب رئیس هیات‌مدیره همچنین بر لزوم توسعه فروش بیمه‌های زندگی تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های توسعه فرهنگ بیمه و افزایش پرتفوی شرکت‌های بیمه، فروش بیمه‌های زندگی است چون هم آینده بیمه‌گذاران را تامین می‌کند هم منابع مالی خوبی را به سمت شرکت‌های بیمه سوق می‌دهد و هم اقتصاد شبکه فروش را رونق می‌دهد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: