کد خبر: ۱۸۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 13 December 2020
گرامیداشت جان‌باختگان صنعت بیمه بر اثر ابتلا به کرونا، معرفی و تجلیل از چهره ماندگار صنعت بیمه، معرفی و تجلیل از کتب سال صنعت بیمه در بخش ترجمه و تالیف و تقدیر از کارمندان نمونه و مدیران شایسته صنعت بیمه در سال 99 در اولین روز همایش بیمه و توسعه انجام شد.

 گرامیداشت جان‌باختگان صنعت بیمه بر اثر ابتلا به کرونا، معرفی و تجلیل از چهره ماندگار صنعت بیمه، معرفی و تجلیل از کتب سال صنعت بیمه در بخش ترجمه و تالیف و تقدیر از کارمندان نمونه و مدیران شایسته صنعت بیمه در سال 99 در اولین روز همایش بیمه و توسعه انجام شد.


به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بعدازظهر امروز 22 آذر و در اولین روز از همایش ملی بیمه و توسعه، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره فعالان صنعت بیمه که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا آسمانی شده‌اند، مراسم یادبودی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، رئیس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و با همراهی مجازی خانواده این عزیزان برگزار و به صورت زنده از سایت همایش ملی بیمه و توسعه پخش شد. در این مراسم بعد از پخش کلیپ یادبود جان‌باختگان صنعت بیمه، خانواده‌های حاضر در جلسه لوح و تندیس ویژه همایش را از دستان رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران دریافت کردند.


در بخش دوم برنامه‌های بعد از ظهر، مراسم معرفی و تقدیر از کارمند و مدیر شایسته صنعت بیمه برگزار و به صورت زنده از سایت همایش بیمه و توسعه پخش شد. در این مراسم 10 نفر از مدیران نمونه و 10 نفر از کارمندان شایسته صنعت بیمه معرفی شده و مدیران و کارمندان نمونه حاضر در جلسه تندیس افتخار خود را دریافت کردند.
در این رویداد جناب آقای سجاد رامندی از شرکت بیمه دی، جناب آقای ایمان ارسطو از شرکت بیمه سامان، سرکار خانم سیمین محمودی، جناب آقای سعید دهقانی و جناب آقای علی حسن‌زاده از شرکت بیمه ایران، جناب آقای حسین نظریان از شرکت بیمه سرمد، جناب آقای رامین موسی‌نژاد از شرکت بیمه کارآفرین، سرکار خانم مریم‌السادات موسوی از شرکت بیمه تجارت نو، سرکار خانم اعظم علی‌زاده از شرکت بیمه کوثر و جناب آقای مختار مرادی از شرکت بیمه متقابل قشم، به عنوان مدیران شایسته صنعت بیمه معرفی شدند.


همچنین، سرکار خانم سارا ابوطالبی از شرکت بیمه البرز، جناب آقای وحید باقری تجریشی و جناب آقای یوسف محمدصفت رودسری از شرکت بیمه ایران، سرکار خانم راضیه بنی‌هاشم از شرکت بیمه پاسارگاد، سرکار خانم زهرا برزگر از شرکت بیمه سامان، سرکار خانم سحر بزرگ‌نیا از شرکت بیمه کوثر، جناب آقای مهدی محمدی گازدار از شرکت بیمه معلم، سرکار خانم فاطمه رزاقی از شرکت بیمه ملت، جناب آقای وحیدرضا فراهانی از پژوهشکده بیمه و سرکار خانم فرزانه محمدحسین از شرکت بیمه دانا به عنوان کارمندان نمونه صنعت بیمه معرفی شدند.


بر پایه این گزارش، در بخش سوم برنامه‌های امروز، معرفی و تجلیل از چهره ماندگار صنعت بیمه در سال 99 انجام و از طریق سایت همایش بیمه و توسعه به صورت زنده پخش شد. در این رویداد جناب آقای دکتر جانعلی محمودصالحی از پیشکسوتان صنعت بیمه، به سبب خدمات ارزشمند خود به عنوان چهره ماندگار سال صنعت بیمه معرفی و با تقدیم هدیه‌ای به رسم یادبود، از سال‌ها تلاش بی‌وقفه ایشان در جهت ارتقاء صنعت بیمه کشور قدرانی شد. دکتر محمودصالحی در ارتباط تصویری زنده با محل برگزاری همایش ضمن ابراز خرسندی از این تدبیر تشویق‌گرایانه و دریافت عنوان چهره ماندگار صنعت بیمه در سال 99، تداوم و توسعه صنعت بیمه را مدیون تلاش 84 ساله تمامی فعالان صنعت بیمه دانست و ضمن سپاسگزاری از مدیران و مسئولان حاضر در جلسه، به بیان تجربیات خود در این حوزه پرداخت.


در بخش چهارم برنامه‌های اولین روز همایش بیمه و توسعه که به معرفی و تجلیل از کتب برگزیده سال صنعت بیمه اختصاص داشت، از نویسندگان این آثار قدردانی شد. در این مراسم، اثر تألیفی جناب آقای لطف‌اله نکوئی دستجردی با عنوان "بیمه اتکایی کاربردی" به سبب تازگی و بداعت محتوایی، افزایش دانش علمی و فنی صنعت بیمه، اولویت موضوع اثر در صنعت بیمه، کیفیت مناسب در مقایسه با کتب مشابه موجود در بازار، ارتباط مناسب بین تخصص مؤلف و موضوع کتاب، ساختار مناسب و پیوند منطقی فصول، و همچنین برخورداری از ویژگی های استاندارد یک کتاب علمی، به عنوان کتاب سالِ تالیفیِ برگزیده معرفی شد.


همچنین، اثر ترجمه جناب آقای دکتر محسن غفوری آشتیانی با عنوان "مدل‌سازی فاجعه، رویکردی جدید در مدیریت ریسک" با همکاری آقای دکتر مهدی صادقی و خانم دکتر نغمه پاکدل لاهیجی، به سبب تازگی و بداعت موضوع، تأثیرگذاری در رفع نیاز مخاطب، سطح بالای علمی، رعایت اصول ترجمه و انطباق محتوا با متن اصلی در هر فصل و کل کتاب، به عنوان ترجمه برگزیده سالِ صنعت بیمه انتخاب شد.


در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش شایسته نویسندگان این آثار، هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها تقدیم شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: