کد خبر: ۱۹۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - 20 November 2021
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از ۸ لغایت ۱۱ آذرماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از ۸ لغایت ۱۱ آذرماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) با رویکردهای تازه و متناسب با نیازهای اقتصاد ایران از ۸ لغایت ۱۱ آذرماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این نمایشگاه و همایش تخصصی، در رویداد امسال که پس از وقفه یک‌ساله به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار می‌شود، تلاش خواهد شد با بهره‌گیری از دیدگاه صاحبنظران، سیاست‌گذاران و فعالان بازارهای مالی و با در نظر گرفتن شرایط کنونی اقتصاد ایران، راهبردهای جدیدی برای بهبود اقتصاد کشور، طراحی و در اختیار دست‌اندرکاران قرار گیرد.

حمایت از جریان تولید داخل از طریق رفع موانع متعدد قانونی و اجرایی، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه‌ها، کمک به تحقق هرچه بیشتر اصل ۴۴ و افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی، آسیب‌شناسی و بازنگری اقدامات پیشین در بازار پول و سرمایه، طراحی الگوهای نوین تامین مالی، توسعه سرمایه‌گذاری‌های مولد، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خصوصی‌سازی در سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه، توجه به سرفصل‌های تازه‌ای همچون کسب‌وکارهای اینترنتی، بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارزها و نحوه مواجهه حاکمیت با این مقوله رو به رشد از محورها و مباحث محتوایی رویداد کیش اینوکس است.

کراود فاندینگ یا تامین مالی جمعی برای کسب‌وکارهای نوپا، اعتبارسنجی مالی و رتبه‌بندی اعتباری، چالش‌های سرمایه‌گذاری در ۳ حوزه انرژی‌های تجدیدناپذیر، انرژی‌های تجدیدپذیر و گردشگری، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه و تبیین رویکردهای جدید سازمان خصوصی‌سازی از دیگر محورهایی است که در نشست‌ها و پنل‌ها، با حضور مخاطبان و شرکت‌کنندگان، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

حضور صدها شرکت، سازمان و نهاد اقتصادی در این رویداد و برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه‌هایی همچون اثر تحریم‌ها و سیاست‌های پولی بر بازار سرمایه، بررسی ریسک‌ها، پیش‌بینی آینده بازار سرمایه، نحوه مواجهه با پدیده رمزارزها، راه‌های انجام تراکنش‌های بین‌المللی در شرایط جدید، نقش مناطق آزاد و ویژه در توسعه تجارت، نقش بازار سرمایه در تامین مالی پروژه‌ها و ابزارهای مالی جدید، نقش اتاق‌های بازرگانی در اقتصاد ملی، توجه به حوزه‌های دانش بنیان، برنامه‌های دولت برای پاسخگویی به نیازهای مسکن، درنیفتادن به تله تحریم‌ها، شیوه‌های اصلاح ساختارهای اقتصادی با هدف بهبود محیط کسب و کار، بستر مناسبی برای همفکری، هم‌افزایی و همگرایی نخبگان و تکاپوی جمعی جهت دستیابی به اقتصادی کارا در محیطی دور از شلوغی‌های پایتخت را فراهم کرده است.

رویداد کیش اینوکس، در طول سال‌های گذشته با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش‌های پیشرو اقتصادی و نیز با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی به رویدادی هدفمند و محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها، معضلات کلان، تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه‌های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور، تبدیل شده است. حاصل عملکرد سال‌های اخیر این رویداد، حضور بیش از ۱۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی و مشارکت بیش از ۵۰ هزار نفر از کارشناسان، متخصصان، فعالان و مسئولان اقتصادی کشور، برگزاری بیش از ۱۴۰ نشست تخصصی و همایش بین‌المللی، برگزاری بیش از ۱۰۰۰ ملاقات تجاری و عقد بیش از ۱۷۰ قرارداد و تفاهمنامه همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی و تبدیل رویداد به یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور است.

این رویداد بزرگ اقتصادی، با مشارکت سیاست‌گذاران، دست اندرکاران، صاحبنظران و فعالان اقتصادی، طی ۴ روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: