کد خبر: ۱۹۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 10 November 2021
بیمه تعاون با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی، ارتقا یافت و به عنوان صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

بیمه تعاون با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی، ارتقا یافت و به عنوان صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، شرکت بیمه تعاون که در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۸ آبان با نماد "وتعاون" در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی به عنوان صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

بیمه تعاون ۳۰ مهر سال ۹۰ موافقت اصولی را از بیمه مرکزی دریافت کرد و در ششم دی سال ۹۱ بصورت شرکت تعاونی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. ۲۷ اسفند سال ۹۰ پذیره‌نویسی سهام این شرکت مورد تایید بورس قرار گرفت و از یکم خرداد سال ۹۱ به مدت ۱۵ روز انجام شد. آخرین سرمایه شرکت ۱۵۰ میلیارد تومان است و موسسه اعتباری ملل با ۱۹.۹ درصد و بانک توسعه تعاون با ۱۴.۵ درصد در ترکیب سهامداری آن حضور دارند.

این شرکت با ۲۸۸ نیروی انسانی در حال حاضر دارای ۳۳ شعبه فعال در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، تبریز، ساری، کرمان، کرمانشاه، اهواز و قزوین و ۴۵۰ نمایندگی فعال و ۲۶ کارگزار فعال بوده و مرکز اصلی در تهران واقع است.

فعالیت های شرکت شامل انجام عملیات بیمه مستقیم در انواع رشته های بیمه های زندگی و غیر زندگی، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی از داخل یا خارج در رابطه با بیمه های صادره، قبول بیمه اتکایی از موسسات بیمه داخلی و خارجی در حدود مقررات مربوط مشروط به رعایت ظرفیت نگهداری شرکت و ضوابط بیمه مرکزی، سرمایه گذاری از محل ذخایر و اندوخته های فنی و قانونی در چارچوب مصوبات شورای عالی بیمه است.

مجوز افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی

بیمه تعاون مجوز افزایش سرمایه از ۱۵۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران جهت تکمیل و ساخت زمین خریداری شده ( دفتر مرکزی) و انجام سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت از سازمان بورس را دریافت کرده و حداکثر ۶۰ روز از تاریخ این مجوز برای آغاز فرایند پذیره نویسی مهلت دارد.

صورت سود و زیان حسابرسی شده سه سال اخیر

بیمه تعاون با ارتقا به بازار دوم رفت / مجوز افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی

 

برنامه های آتی

 

بیمه تعاون با ارتقا به بازار دوم رفت / مجوز افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: