کد خبر: ۱۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 09 November 2021
محلی که دچار حریق شده هیچ ارتباطی به پرونده‏‏‌های مرتبط با مالیات نداشته و اسناد مرتبط با فناوری اطلاعات در این محل نگهداری می‌شده که بخشی از آن دچار حریق شده است.

به گزارش بانکداری ایرانی،    معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: محلی که دچار حریق شده هیچ ارتباطی به پرونده‏‏‌های مرتبط با مالیات ندارد و محلی که آتش‏‏‌سوزی در آن اتفاق افتاده مرکز فناوری اطلاعات و IT بوده و اسناد مرتبط با فناوری اطلاعات در این محل نگهداری می‌شد که بخشی از آن دچار حریق شده است.

محمود علیزاده، در گفت‏‏‌وگو با خبرنگار اقتصادی «ایلنا» درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه آتش‏‏‌سوزی روز گذشته مشکوک بوده و ارتباط آن با امحای اسناد محرمانه طرح جامع مالیاتی پس از ارجاع این پرونده به دستگاه قضایی بابت تخلفات گسترده اظهار کرد: همکارانم در واحد حقوقی بررسی‏‏‌های لازم را انجام می‏‏‌دهند و نتیجه آن تا روز سه‌شنبه (امروز) اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: محلی که دچار حریق شده هیچ ارتباطی به پرونده‏‏‌های مرتبط با مالیات نداشته و اسناد مرتبط با فناوری اطلاعات در این محل نگهداری می‌شده که بخشی از آن دچار حریق شده است. معاون سازمان امور مالیاتی گفت: همکارانم در حال بررسی موضوع هستند و نتیجه را به زودی اعلام می‌کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: