کد خبر: ۱۹۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 08 November 2021
وضعیت بیمه آسیا در شش‌ساله مالی منتهی به 30 مهر نشان می‌دهد که وضعیت رو به رشد نما گرهای شرکت تداوم داشته و هرساله در بخش‌هایی چون حق بیمه تولیدی افزایش و در حوزه نسبت خسارت کاهش بدون وقفه را تجربه کرد و خللی درروند صعودی به وجود نیامده است.

بیمه آسیا در شش سال مالی گذشته با عنوان بزرگ‌ترین شرکت خصوصی ایران، توانست باقدرت، تراز اولی خود را در صنعت بیمه ایران حفظ کرده و روند به رشدی را حفظ کند تا جایی که تمام شاخص‌های آماری شرکت در شش سال مالی گذشته روندی صعودی داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی، وضعیت بیمه آسیا در شش‌ساله مالی منتهی به 30 مهر نشان می‌دهد که وضعیت رو به رشد نما گرهای شرکت تداوم داشته و هرساله در بخش‌هایی چون حق بیمه تولیدی افزایش و در حوزه نسبت خسارت کاهش بدون وقفه را تجربه کرد و خللی درروند صعودی به وجود نیامده است.

تداوم رشد شاخص‌های آماری بیمه آسیا در شش سال مالی گذشته
همانگونه که از جدول زیر پیداست، رشد حق بیمه تولیدی شرکت با یک روند خاصی در شش سال گذشته تداوم داشته و شاید به دلیل مشکلات اقتصادی کشور این روند با نوساناتی مواجه شود، اما هرگز متوقف نشده و بلافاصله ترمیم شده‌است.

تداوم رشد شاخص‌های آماری بیمه آسیا در شش سال مالی گذشته

بر اساس بررسی‌های انجام شده نسبت خسارت بیمه آسیا تنها در سال 96 نسبت به سال قبل روند صعودی گرفت ولی در ادامه در سالهای اخیر بدون استثنا روند نسبت خسارت، یک روند تدریجی نزولی بوده‌است.

تداوم رشد شاخص‌های آماری بیمه آسیا در شش سال مالی گذشته

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: