کارگاههای آموزشی حرکت از نماینده سنتی بیمه به دیجیتال برای نمایندگان بیمه سرمد برگزار شد.
با توجه توسعه فناوری اطلاعات و افزایش ضریب نفوذ اینترنت و استفاده مردم از اینترنت، یکی از رمزهای موفقیت سازمانها استفاده از بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است. بیمه سرمد نیز با برگزاری دورهها و کارگاههای آموزشی بازاریابی دیجتیال برای نمایندگان سعی دارد، حوزه دیجیتال مارکتینگ را در شبکه فروش خود تقویت کند.
بر همین اساس، کارگاههای آموزشی حرکت از نماینده سنتی بیمه به دیجیتال برای شبکه فروش در سراسر کشور برگزار شد، تا نمایندگان سرمد با روشهای بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه اَشنا شوند.
این کارگاه آموزشی شامل، آشنایی با انواع روشهای فعالیت در صنعت بیمه، بررسی انواع روشهای سنتی بازاریابی بیمه، پیشبینی آینده فروشندگان سنتی بیمه، آشنایی با بازاریابی دیجیتال، روشهای بازاریابی دیجیتال در بیمه، آموزش تولید محتوای بیمهای، بررسی سامانههای فعال در حوزه ارائه محصولات و خدمات بیمه، نکات کلیدی در ایجاد سایت و اپلیکیشن در حوزه بیمه، مبانی سئو، روش استفاده از امکانات رسانههای اجتماعی، مقایسه بازاریابی شبکهای در روش سنتی و دیجیتال، مقایسه مدیریت ارتباط با مشتریان در روش سنتی و دیجیتال و بررسی بازارهای هدف موجود در حوزه بیمه بود.
همچنین در این کارگاه، امکانات موجود و چالشهای شرکت کنندگان در دوره بازاریابی دیجیتال نیز بررسی شد.