کد خبر: ۱۹۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - 30 October 2021
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی سپرده‌های پس‌انداز‌ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان (عملکرد سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹) برندگان مشخص شدند.

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی سپرده‌های پس‌انداز‌ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان (عملکرد سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹) برندگان مشخص شدند.

بر اساس این گزارش ۳۰ کمک‌هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک‌میلیارد ریال، ۶۰ کمک‌هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش۵۰۰‌میلیون ریال،۷۰کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۳۰۰‌میلیون ریال، ۸۰ کمک‌هزینه تحصیلی برای یک مقطع به ارزش ۲۰۰‌میلیون ریال،۹۰ کمک‌هزینه سفر عمره، تمتع و عتبات عالیات هر یک به ارزش ۱۰۰‌میلیون ریال، ۱۰۰ کمک‌هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش۵۰‌میلیون ریال و ۲۰۰ جایزه نقدی ۲۰‌میلیون ریالی، ۴۰۰ جایزه نقدی ۱۵‌میلیون ریالی و هزاران جایزه نقدی دیگر از جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، پس‌انداز ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان است.

طبق این گزارش اسامی‌ برندگان جوایز قرعه‌کشی پس از تایید هیات نظارت و انجام کنترل‌های لازم روی سایت‌های اینترنتی بانک پارسیان و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان قرار خواهد گرفت.

این گزارش می‌افزاید: صندوق قرض‌الحسنه این بانک به منظور نقش‌آفرینی موثرتر و در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود، از ابتدای تاسیس تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰، بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به بیش از ۱۶۸هزار نفر از هموطنان پرداخت کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: