مشاور مدیرعامل بیمه تجارتنو در تحول دیجیتال، اعلام کرد که اپلیشکن بنو داستان تحول دیجیتال بوده و داستان تحول دیجیتال بیشتر به جای اینکه مبتنی بر تغییر فناورانه باشد تغییر در باور و نگرش افراد است.
اپلیکیشن بنو، نرم افزار خدمات بیمه ای بوده که با همت واحد فناوری و اطلاعات بیمه تجارت نو طراحی و امروز در حاشیه همایش دستاوردهای تجارت نو با رویکرد تحول دیجیتال، رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو؛حامد شیدائیان، افزود: تحول دیجیتال یک شبه اتفاق نمی افتد و نیازمند به صبوری ، تلاش و استمرار است .
به گفته وی، درحال حاضر مشتری بیش از سود و زیان محصول و خدمات، به تجربه های دلپذیر در زمینه بیمه نیاز دارد.
شیدائیان تصریح کرد که راه پیشرفت و تعالی صنعت بیمه توجه به تجربه مشتری است ، بنابراین داستان رونمایی از اپلیکیشن بنو، داستان تجربه کاربری است.