کد خبر: ۱۹۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - 08 September 2021
بهترین های دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی شدند؛
کسب «تندیس سیمین رهبری دیجیتال» توسط مدیر عامل بیمه ایران و «گواهینامه اهتمام ‏به زُبدگی دیجیتال» دو رهآورد مباهات برانگیز شرکت سهامی بیمه ایران از پنجمین دوره ارزیابی ‏ملی تحول دیجیتال بود. ‏

کسب «تندیس سیمین رهبری دیجیتال» توسط مدیر عامل بیمه ایران و «گواهینامه اهتمام ‏به زُبدگی دیجیتال» دو رهآورد مباهات برانگیز شرکت سهامی بیمه ایران از پنجمین دوره ارزیابی ‏ملی تحول دیجیتال بود. ‏

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، آیین اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال ‏روز گذشته در مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و از برگزیدگان این ‏رویداد در سه محور اصلی زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال و یک محور ‏ویژه، مدیریت کار در دوران کرونا، تقدیر شد.‏

در محور رهبری دیجیتال نیز که رهبر دیجیتال کاندیدا شده سازمان در ارزیابی ممیزی ‏می‌شود، تندیس سیمین رهبری دیجیتال به «سید مجید بختیاری» مدیرعامل بیمه ایران اهدا ‏شد.‏
همچنین، در محور زبدگی دیجیتال که بلوغ دیجیتال سازمان شرکت کننده در این بخش ‏ممیزی می‌شود، گواهینامه اهتمام به زبدگی دیجیتال به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت و ‏حسن نظری معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران برای دریافت آن به روی سن همایش رفت.‏

گفتنی است، ارزیابی ملی تحول دیجیتال سالانه توسط دانشگاه تهران برگزار و سازمان‌های ‏شرکت‌کننده از منظر تحول دیجیتال ممیزی می‌شوند.‏

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: