کد خبر: ۱۹۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - 29 August 2021
دولت علنا نام این بازیگر را نمی‌گوید ولی به صورت غیر مستقیم اعلام می‌کند که یک ستاره هالیوودی به دلیل کار سینمایی، قوانین قرنطینگی شهر را شکسته است. این درحالی است که قوانین تردد برای ساکنان هنگ کنگ به شدت سخت و طاقت فرساست و همین امر خشم و انتقادات بسیاری از مردم را به دنبال داشته است.
 

نیکول کیدمن وخشم ساکنان هنگ کنگ به خاطر کرونا

نیکول کیدمن به دلیل رعایت نکردن محدودیت های تردد کرونایی در هنگ کنگ، خشم و انتقادات زیادی را متحمل شد. دولت تاکید می‌کند که هفته پیش درست زمانی که حکومت برای ورود وخروج محدودیت های شدیدی  وضع کرده، یک بازیگر استرالیایی قرنطینه را شکسته است.

 

دولت علنا نام این بازیگر را نمی‌گوید ولی به صورت غیر مستقیم اعلام می‌کند که یک ستاره هالیوودی به دلیل کار سینمایی، قوانین قرنطینگی  شهر را  شکسته است. این درحالی است که قوانین تردد برای ساکنان هنگ کنگ به شدت سخت و طاقت فرساست وهمین امر خشم و انتقادات بسیاری  از مردم را نسبت به  این حرکت نیکول کیدمن به دنبال داشته است.

مسافران عادی حتی در صورت واکسیناسیون باید ۲۱ روز را در هتلی قرنطینه شوند و به دلیل این قوانین سخت بسیاری از مردم دوسال است که نتوانسته‌اند خانواده ها و بستگان خود را ملاقات کنند، ولی کیدمن به راحتی برای فیلمبرداری سریال "اکسباتس" که ساخته کمپانی امازون است به این شهر وارد میشود و تمام قوانین را نقض می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: