کد خبر: ۱۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 15 August 2021
مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل و نایب‌ رییس شرکت بیمه کوثر، پس از ارزیابی هیات‌ داوران و کسب بالاترین امتیاز، لوح زرین اجلاس سراسری مدیران ارزش‌ آفرین را دریافت کرد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل و نایب‌ رییس شرکت بیمه کوثر، پس از ارزیابی هیات‌ داوران و کسب بالاترین امتیاز، لوح زرین اجلاس سراسری مدیران ارزش‌ آفرین را دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مشعلچی در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه بیمه کوثر از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و تنها ۱۱ سال قدمت دارد، گفت: هرچند ما از نظر سابقه، یک شرکت جوان هستیم اما با برنامه‌ریزی دقیق و همدلی مدیران و کارکنان در تبعیت از سیاست‌ها و شیوه‌نامه‌ها تا امروز تقریبا به همه هدف‌گذاری‌های‌مان رسیده‌ایم. در نخستین سال تاسیس، شرکت بیمه کوثر در جایگاه بیست و دوم صنعت بیمه کشور قرار داشت اما امروز، پس از یک دهه توانسته‌ایم تا پله ششم بالا برویم.

وی با اعلام اینکه کوثر ۱۴۰۰ در بسیاری از شاخص‌ها و مولفه‌های مالی و اقتصادی جزو سه شرکت برتر کشور است، خاطرنشان کرد: ما از نظر تربیت و پرورش نیروی انسانی مطمئن‌ترین، جوان‌ترین و توانمندترین همکاران صنعت بیمه را در اختیار داریم و با اتکا به همین نیروی خلاق و پرنشاط، انتظار داریم طبق سند چشم‌انداز و پیش‌بینی‌های مبتنی بر واقعیت، در آینده نزدیک شاهد رقابت نزدیک و تنگاتنگی با بهترین و برترین‌های صنعت بیمه کشور باشیم.

مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح فعالیت‌هایی که شرکت برای آگاه‌سازی و آشنا کردن مردم با بیمه انجام داده است، خاطرنشان‌کرد: یک مشکل بزرگ ما در کشور موضوع ضعف در فرهنگ بیمه است. به علت همین، سهم بیمه از تولید ناخالص داخلی کشور بسیار کمتر از این میزان در جهان صنعتی است. برنامه‌ریزی برای شرکت در چنین همایش‌ها و مراسم‌هایی به منظور معرفی محصولات و خدمات، تبلیغات گسترده در رسانه ملی و همکاری در بخش‌های مختلفی که با فرهنگ عمومی و تخصصی اقوام مختلف کشور ارتباط دارند از جمله کارهای اثربخشی است که بیمه کوثر برای بالابردن دانش و فرهنگ عمومی بیمه در کشور انجام داده است تا جایی که در حال حاضر، نمانام بیمه کوثر به عنوان یکی از سه شرکت فعال بیمه‌ای توجه مردم و بیمه‌گذاران را به خود جلب کرده و در ذهن آنان جای گرفته است

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: