کد خبر: ۱۹۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 15 August 2021
بازداشت مرد جوان آفریقایی اهل سنگال در یک جلسه آزمون  دختران در این کشور خبرساز شد. این اتفاق زمانی رخ داد که «خادم امبوپ»، دانشجوی دانشگاه گاستون برگر سنت لوئیز در دیوربل سنگال در حالی که پوشش زنانه داشت در آزمون نهایی نامزد خود در یک دبیرستان حضور یافته بود.
 
دستگیری مرد زن‌نما در جلسه آزمون دختران+عکس
 
او که پس از انجام آرایش زنانه، یک دامن بلند بر تن کرده و موی سرش را با یک شال پوشانده بود در حالی که قصد داشت نشان دهد یک دختر است در جلسه آزمون شرکت کرده بود. امبوپ ۲۲ ساله قبل از بازداشت ۲ روز دیگر نیز با همین پوشش به جای نامزد ۱۹ ساله اش در جلسات آزمون وی حاضر شده بود.
 
اما نقشه این زوج پس از مشکوک شدن یکی از مراقبان به ظاهر وی سرانجام نقش بر آب شد. در تاریخ ۳۱ جولای پلیس با حضور در محل برپایی آزمون این مرد جوان را به اتهام کلاهبرداری بازداشت کرد.
 
پلیس نامزد این مرد جوان را نیز به اتهام همدست بودن وی بازداشت کرد و امبوپ ضمن اعتراف به جرم خود گفت که به خاطر عشق زیاد به نامزدش دست به این اقدام زده است.
 
او در این باره گفت: «من به خاطر آنکه نامزدم را دوست دارم این کار را انجام دادم. او برای امتحان درس انگلیسی مشکلات زیادی داشت و قادر نبود آن را پاس کند.»
 
گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های محلی سنگال احتمال می‌رود این زوج با جریمه ۵ سال محرومیت از شرکت در امتحانات سراسری مواجه شده و حتی بین ۱ تا ۵ سال را در پشت میله‌های زندان بگذرانند.
 
 
باشگاه خبرنگاران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: