کد خبر: ۱۹۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 27 July 2021

دکتر مهدی امیرآبادی زاده مسئول ستاد حامیان آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی استان تهران به خبر بانکداری ایرانی گفت:

در دیداری که اخیرا اینجانب با مهندس رستم قاسمی‌ داشتم، ایشان به عنوان یکی از ذخایر انقلاب به بنده فرمودند، در انتخاب کابینه ریاست جمهوری باید از گمانه زنی ها پرهیز کرد.

امیرآبادی زاده در ادامه گفت، مهندس رستم قاسمی از نیروهای انقلابی که سالها در حوزه های اقتصادی کشور مشغول به فعالیت بوده است و کارنامه عملکرد او برهیچ کس پوشیده نیست در جلسه ای با برخی از اعضای ارشد ستاد حامیان مردمی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان تهران گفت : به لطف خدا و حضور مردم آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور انقلابی و مردم شریف ایران اسلامی عزیز انتخاب شدند، همه دلسوزان نظام در هر جایگاهی باید برای موفقیت ایشان تلاش کنند، چون به هرحال ایشان پاسخگوی اعتماد مردم هستند.

در ادامه این دیدار دوستانه مهندس رستم قاسمی افزودند: در مورد لیست هایی که در خصوص اعضای کابینه دولت سیزدهم پخش میشود بنظر میرسد که بیشتر گمانه زنی رسانه ای است.
باید از این دروغ ها پرهیز شود چون تاثیری در تصمیم رئیس جمهور منتخب نخواهد داشت، اگرچه اکثر افراد مطرح کشور در سیستم ها از مدیران انقلابی و کارآمد نظام هستند.

او ادامه داد: کمک به دولت صرفا حضور در کابینه نیست، دولت نیازمند بکارگیری مسئولین کارآمد در همه حوزه ها است.

این مسئول بلند پایه نظام در پایان جلسه دوستانه خود با اعضای ارشد ستاد حامیان مردمی آیت الله رئیسی در استان تهران خاطر نشان کرد: براساس گفته آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی همه جناحها میتوانند در حوزه های مختلف در دولت حضور داشته باشند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: