کد خبر: ۱۹۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۰ - 12 July 2021
در اين همايش كه به صورت ويدئو كنفرانس و با حضور محمدرضا حسين زاده مديرعامل بانک ، اعضای هیات مدیره ،معاونین مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک برگزار شد عملكرد واحدهای بانك طی سه ماهه نخست سال 1400 بررسی و واحدهای برتر معرفی شدند.

عملکرد سه ماهه نخست واحدهای بانک ملی ايران بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ايران در اين همايش كه به صورت ويدئو كنفرانس و با حضور محمدرضا حسين زاده مديرعامل بانک ، اعضای هیات مدیره ،معاونین مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک برگزار شد عملكرد واحدهای بانك طی سه ماهه نخست سال 1400 بررسی و واحدهای برتر معرفی شدند.

در اين همايش محمدرضا حسين زاده ضمن اشاره به مشكلات موجود بر اهميت حفظ عزت كاركنان تاكيد كرد و از همكاران ستاد خواست با پشتيباني به موقع و سريع از صف در كم شدن فاصله بين صف و ستاد تلاش كنند.

مدير عامل بانك در ادامه سخنان خود بر ضرورت رعایت انضباط مالی، دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی، سیاست های مدون بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای کسب سود و نیز تشویق مشتریان به بهره گیری از خدمات بانکداری غیرحضوری تاکید کرد.

وي سودآوری در جذب منابع را از اولویت های مهم خواند و اظهار کرد : اهميت تجهيز منابع و جذب سپرده ارزان قيمت يكي از اولويت هاي اين بانك است و در اين راه سرعت خدمات دهي به مشتريان و رضايت ارباب رجوع نيز مورد تاكيد و توجه كاركنان بانک می باشد.

محمد رضا حسين زاده در پايان سخنان خود ضمن گراميداشت همكار فقيد وحيد سعيدي رئيس شعبه نظام وظيفه ، همه همكاران فوت شده بر اثر ابتلا به كرونا را مدافعان جبهه اقتصادي خواند و از همه همكاران خواست تا جهت حفظ سلامتي خود و خانواده شان ضمن رعايت پروتكل هاي بهداشتي ، مشتريان را به استفاده از خدمات غير حضوري بانك ترغيب نمايند.

در اين جلسه عملکرد واحدها توسط معاونت برنامه ریزی و تحول و اداره کل استراتژیک مورد بررسی قرار گرفته و گزارش عملکرد آنها ارایه شد.

در ادامه نیز معاونت شعب و مديران امور به بیان مشكلات همكاران صف پرداختند و راهكارهاي لازم را ارائه كردند.

اين همايش با معرفی و تقدير از ادارات امور شعب استان هاي بوشهر، يزد، سيستان و بلوچستان، البرز ، مركزی(اراك) و شعبه مستقل فردوسی به عنوان واحدهای برتر در سه ماهه نخست به پايان رسيد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: