کد خبر: ۱۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - 31 May 2021
یک عضو هیأت مدیره بیمه دانا، خواستار حضور پررنگ تر این شرکت در حوزه بیمه‌های اموال و جذب پرتفوی‌های خرد و سود محور شد.

یک عضو هیأت مدیره بیمه دانا، خواستار حضور پررنگ تر این شرکت در حوزه بیمه‌های اموال و جذب پرتفوی‌های خرد و سود محور شد.

فرامرز خجیر در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران این شرکت، با قدردانی از همکاران و اعضای شبکه فروش به دلیل کسب پرتفوی مناسب در سال گذشته، به قدمت حدوداً ۵۰ ساله بیمه دانا در صنعت بیمه اشاره و تاکید کرد: بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور، در کنار ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران خود، به منافع سهامداران نیز توجه خاص داشته و با تقویت حوزه نظارت بر شعب و شبکه فروش، لازم است در جهت حفظ بیشتر منافع سهامداران و بیمه‌گذاران حرکت کند.

وی، ارزیابی مناسب ریسک را گام ارزشمندی در جهت جذب پرتفوی‌های مناسب و سودمند دانست و با تاکید بر ضرورت نظارت استان‌ها بر سهم بازار و بررسی دقیق نسبت خسارت، خواستار ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب و مطلوب به بیمه‌گذاران شد.

عضو هیئت مدیره بیمه دانا، شناخت مناسب از بازار و داشتن اطلاعات لازم و آمار دقیق را، لازمه عملیات بیمه‌گری دانست و از اعضای شبکه فروش خواست هنگام جذب قراردادها، ریسک‌های احتمالی را ارزیابی کرده تا بهترین و کم ریسک‌ترین پرتفوی‌های ممکن وارد شرکت شود.

خجیر در پایان سخنان خود، با تاکید بر نظارت بیشتر در حوزه پرداخت خسارت، ورود پررنگ‌تر به عرصه بیمه‌های خرد در حوزه اموال، اشخاص و مسوولیت را خواستار شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: