کد خبر: ۱۹۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - 24 May 2021
تجلیل از کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی
همزمان با روز روابط عمومی، از زحمات رئیس و معاون دایره ارتباطات و بازایابی مدیریت بانک مسکن استان مرکزی تقدیر شد.

همزمان با روز روابط عمومی، از زحمات رئیس و معاون دایره ارتباطات و بازایابی مدیریت بانک مسکن استان مرکزی تقدیر شد.


مدیر استان مرکزی: همکاران روابط عمومی مشعل داران توسعه ارتباطی سازمان اند که با الهام از هم اندیشی، هم افزائی، همسوئی ، با صداقت و شجاعت خویش، ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع همکاران و مشتریان بانک پر افتخار مسکن، همواره در انجام رسالت خطیر خود تلاش می کنند.

صید نبی حیدریان: امروز در همه توفیقات بانک، ردپائی ازحضور تاثیرگذار کارکنان بخش روابط عمومی به چشم می خورد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در مراسمی با حضور مدیر، معاونین و روسای دوایر ستاد مدیریت شعب استان مرکزی، به منظور گرامیداشت روز و هفته روابط عمومی، از کارکنان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تجلیل شد.

در این مراسم، صید نبی حیدریان مدیر شعب استان، با تمجید از جایگاه و نقش موثر روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان، شقوقی چون: افکار سنجی، ارتباطات الکترونیک، ارتباطات رسانه ای، امور فرهنگی و مناسبات، تحریریه، انتشارات، کتابخانه و ... را در متن امور روزانه روابط عمومی ها خوانده گفـت: هر یک از این شقوق، به تنهائی می تواند مبادی ارتباط و تعامل بانک با مخاطبین باشد.

وی گفت: در عصری که با نام ارتباطات نامگذاری شده و راز موفقیت هر سازمان، ارتباط مفید و موثر با جامعه مخاطبین آن می باشد، بانک مسکن که بانکی مردمی بوده و با سابقه ی بیش از هشتاد سال خدمات دهی به مشتریان، به امر بانکداری، خاصه در بخش تامین مالی مسکن افراد جامعه و خانوارها می پردازد، امروز بیش از گذشته به ارتباط دهی، ارتباط گیری و تعامل با مردم نیاز دارد و شایسته است، سازمان بانک از همه پتانسیل خود بدین منظور استفاده نموده و با تقویت بخش روابط عمومی،به تعامل دو سویه با مردم مبادرت ورزد و در قلب و مغز افراد نفوذ کند.

چه، اگر چنین نکرده و آن طور که مخاطبین انتظار و نیاز دارند، ظاهر نگردد، خیلی زود، دیگر بانک های رقیب با بهره جستن از دانش و فن ارتباطات، در افکار مخاطبین ورود پیدا کرده و وی را وفادار به سازمان، محصول و خدمات خود خواهند کرد.

مدیر استان مرکزی در ادامه، با تجلیل از عملکرد کارکنان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت استان مرکزی در انجام وظایف محوله اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، همه ساله و در مقاطع 6 ماهه، دو بار در سال، عملکرد کارشناسان روابط عمومی را بررسی و تحلیل نموده، شاخص های ارزیابی عملکرد دایره را به شایستگی مورد سنجش قرار می دهد و خوشبختانه کارکنان دایره مزبور در استان مرکزی در طول اداوار گذشته، در ردیف روابط عمومی های برتر کشور قرار گرفته و موفق ظاهر شده اند.

وی گفت: انتظار این است که در ادامه و با حضور و تاثیر گذاری بیشتر همکاران دایره در این مسیر، با خلاقیت و ابتکاری که از ایشان سراغ داریم، ضمن به روز رسانی ابزارها و تنوع بخشی به مبادی اطلاع رسانی، شاهد رشد و ارتقای ارتباطات درون و برون سازمانی در مدیریت شعب استان باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از رضا آزاداندیش رئیس و مصطفی مختاری معاون دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تقدیر شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: