کد خبر: ۱۹۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 19 May 2021
شرکت بیمه دی در جهت تحقق چشم انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) نموده است.

شرکت بیمه دی در جهت تحقق چشم انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) نموده است.

در راستای ارتقا و تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین ارائه خدمات نوین الکترونیک در تمامی ساعات شبانه روز و تکریم مشتریان در فضای مجازی، مدیریت امور مشتریان با همکاری مدیریت های تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات، سامانه پرسش و پاسخ (چت) آنلاین در سایت اصلی شرکت و خدمات الکترونیک (دیدار) را راه اندازی نمودند لذا از این پس مشتریان محترم می توانند با کارشناسان بیمه دی در ارتباط باشند و برای خرید آنلاین و آشنایی و استفاده از خدمات شرکت، مشاوره بیمه ای دریافت نمایند.


از مزایای استفاده از این ابزار “صرفه‌جویی در زمان و هزینه” است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: