کد خبر: ۱۹۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 26 April 2021
سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو ،خبردادکه همزمان بافرارسیدن پنجمین سالگردتاسیس بیمه تجارت‌نو و در راستای ارائه خدمات بهینه وغیرحضوری به مشتریان،مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو،”بنوکال” با شماره ۰۲۱۹۶۹۹۰ راه اندازی شد .

سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو ،خبردادکه همزمان بافرارسیدن پنجمین سالگردتاسیس بیمه تجارت‌نو و در راستای ارائه خدمات بهینه وغیرحضوری به مشتریان،مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو،”بنوکال” با شماره ۰۲۱۹۶۹۹۰ راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو ،فرزانه سلیمانی ،اظهار داشت که ازابتدای سالجاری ،این مرکز فعالیت خود را آغازکرده و پاسخگوی تماس تمامی مشتریان است .

وی،درعین حال یادآورشدکه تمام پیامک های ارسالی به مشتریان هم ازاین پس ،از این مرکز ارسال خواهد شد .

سلیمانی ،توضیح داد که درگام اول، این مرکز ضمن پاسخگویی، اقدام به ثبت ومستندسازی تماس ها کرده تا با ارزیابی اطلاعات ،راهکارهای جدیدی را در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان طراحی و اجرایی کند .

سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو ،افزود: با تلاش کارشناسان شرکت بیمه تجارت‌نو ،بزودی سامانه‌های پاسخگویی، پیگیری و استعلام خدمات صدور وخسارت هم بر بستر برنامه موبایل، تلفن و پیامک دراختیار مشتریان قرار خواهد گرفت .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: