کد خبر: ۱۹۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - 13 February 2021
مشارکت در رفع فقر تنها مربوط به اشخاص حقیقی نیست و افراد حقوقی نیز باید در این امر مهم مشارکت داشته باشند. وی افزود: نگاه سازمان‌ها به موضوع مسوولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک ضرورت در جامعه شناخته ‌شده و اقدامات قابل‌توجهی را نیز انجام می‌دهند.

کشورهای موفق کشورهایی هستند که علاوه بر رشد اقتصادی، توسعه اقتصادی را نیز مدنظر داشته باشند و در این راستا سازمان‌ها از جمله بانک سینا کمک به توسعه اقتصادی را یکی از ماموریت‌های خود می‌داند و این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند.محمدرضا ساروخانی، عضو هیات‌مدیره بانک سینا در مراسم اهدای ۲۵۰

دستگاه تبلت و ۲۰۰ بسته معیشتی به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی با بیان این مطلب گفت: مشارکت در رفع فقر تنها مربوط به اشخاص حقیقی نیست و افراد حقوقی نیز باید در این امر مهم مشارکت داشته باشند. وی افزود: نگاه سازمان‌ها به موضوع مسوولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک ضرورت در جامعه شناخته ‌شده و اقدامات قابل‌توجهی را نیز انجام می‌دهند.


وی ادامه داد: در همین راستا بانک سینا نیز بخشی از ماموریت‌ها و استراتژی‌های خود را به ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در کنار تلاش برای نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور، معطوف ساخته است.

در ادامه مراسم منصور شیخ‌الاسلامی افزود: بانک سینا در راستای ایفای رسالت و مسوولیت‌های اجتماعی خود در بخش‌های محرومیت‌زدایی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه عام‌المنفعه و انسان‌دوستانه گام‌های مهمی برداشته است.

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا اظهار کرد: کمک مالی ۵۰ میلیارد ریالی به ۷ استان بحرانی و پیشتاز در شیوع کرونا، پوشش هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند در قالب طرح احسان، حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق روستایی و کم‌برخوردار، تامین هزینه تولید۹۱۲ هزار فقره کارت هدیه برای اهدا به اقشار فعال در کسب‌وکارهای خرد آسیب‌دیده از کرونا، کمک مالی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، امهال مطالبات بنگاه‌های تولیدی و تسهیلات‌گیرندگان و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان برخی دیگر از اقدامات و فعالیت‌های بانک در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: