کد خبر: ۱۹۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 08 February 2021
در سالی که به انتهای آن نزدیک می‌شویم بیمه ملت روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و همدلی در بین کارکنان و شبکه فروش شرکت، نمونه یک همکاری همه‌جانبه است که افزایش پورتفوی با کیفیت را در بیمه ملت به همراه داشته است.

آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز، صبح امروز با حضور معاونان، مدیران، جمعی از کارکنان و نمایندگان بیمه ملت در هتل پارس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، دکتر دلفراز، امروز در آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز به صورت آنلاین حضور یافت و به زبان شیرین آذری به حاضرانِ این مراسم خوش‌آمد گفت.


مدیرعامل بیمه ملت گفت: در سالی که به انتهای آن نزدیک می‌شویم بیمه ملت روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و همدلی در بین کارکنان و شبکه فروش شرکت، نمونه یک همکاری همه‌جانبه است که افزایش پورتفوی با کیفیت را در بیمه ملت به همراه داشته است.


وی با اشاره به این‌که ترکیب بیمه‌شخص‌ثالث و بیمه درمان جمعا کمتر از 40 درصد پورتفوی بیمه ملت را به خود اختصاص داده است که این امر، سبب می‌شود بیمه ملت پورتفوی مطلوبی را جذب کند و نشان‌دهنده کیفیت پورتفوی بیمه ملت است.


دکتر دلفراز برنامه استراتژیک و سوددهی شرکت را مدنظر قرار داد و افزود: در بیمه ملت با پشت سر گذاشتن یک سال طلایی، به زودی از مرز پورتفوی 2000 میلیارد تومان عبور خواهیم کرد.
مدیرعامل بیمه ملت از افتتاح ۶ شعبه بیمه ملت طی امسال و سال آتی خبر داد و گفت: مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت خسارت به موقع است.


وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گزاران ادامه داد: بیمه‌گزاران برای انجام امور بیمه‌ای خود، شرکت بیمه‌ای را انتخاب می‌کنند که در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت بهینه عمل کند و این مهم، مزیت رقابتی برای بیمه ملت است.


دکتر دلفراز با اشاره به افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز بیان کرد: جای بیمه ملت در این استان خالی بود و امیدواریم بتوانیم با توجه به این‌که آینده صنعت بیمه به سمت دیجیتالی‌شدن و ارائه خدمات آنلاین است؛ از طریق فروش بیمه‌نامه آنلاین سهم بیشتری در پورتفوی این استان داشته باشیم.


وی تفاوت ذائقه مشتریان را مدنظر قرار داد و افزود: نسل جدید، به دنبال دریافت خدمات آنلاین بوده و نسلی هستند که با فین‌تک‌ها آشنایی بیشتری دارند و صنعت بیمه راهی ندارد جز این‌که به صورت برخط و آنلاین خدمات خود را ارائه دهد.

بهروز اسدنژاد، رییس هیات‌مدیره بیمه ملت: فروش بیمه یک شغل قابل افتخار است
بهروز اسدنژاد در آیین گشایش شعبه تبریز بیمه ملت، با ایراد سخنرانی به زبان ترکی در ابتدای مراسم، ضمن گرامی‌داشت دهه فجر گفت: بنای قرارداد در شرکت‌های بیمه، درستی و راستی است چرا که صنعت بیمه به دنبال آرامش و سلامت است.


رییس هیات‌مدیره بیمه ملت، بیمه‌گری و فروش بیمه را یک شغل قابل افتخار دانست و بیان کرد: از همین‌جا با هم وعده می‌گذاریم که سال آینده در همین ایام؛ افزایش پرتفوی مطلوب و نه به هرقیمتی را جشن بگیریم.
اسدنژاد در همین خصوص افزود: معتقدم حضور متوالی 9 ساله بیمه ملت در بالاترین سطح توانگری مالی به دلیل همکاری و همراهی‌های نمایندگان بوده و نه فروش بیمه به هر قیمتی.


رییس هیات‌مدیره بیمه ملت در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدوارم با بازاریابی هوشمند شعبه آذربایجان‌شرقی در سال آینده جزو شعبه‌های برتر بیمه ملت باشد.

گفتنی است؛ در آیین افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز، تعدادی از معاونان، مدیران، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت حضور داشتند.


پیمان قربانی مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت: در ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه می‌کوشیم
مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: سهم صنعت بیمه در استان آذربایجان شرقی و اردبیل در 2 سال گذشته حدود 3.8 درصد بوده که بیمه ملت 7 درصد از آن را به خود اختصاص داده است.


پیمان قربانی با اشاره به این‌که جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه بیان کرد: امیدواریم با همکاری شبکه فروش فعال بیمه ملت در این استان، سهم بسزایی در افزایش آسایش و آرامش مردم جامعه و به تبع آن ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه داشته باشیم.

گفتنی است؛ آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز روز دوشنبه 20 بهمن 99 با حضور تعدادی از معاونان و مدیران بیمه ملت، چند تن از مسئولان استانی، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت در این استان در هتل پارس تبریز برگزار شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: