بانکداری ایرانی - مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه رضایت مشتریان، سرمایهگذاری بلندمدت و پایدار به شمار میرود، گفت: رضایت مشتریان، سرمایهگذاری بلندمدت و پایدار برای کسب و کارهای هزاره سوم است.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، اظهار داشت: با توجه بدین امر که رضایت بیمهشدگان بسترهای جذب مشتریان جدید را فراهم میکند، همکاران شرکت در این زمینه طرح امام جواد(ع) را از نهم آذرماه در تمامی استانها به منظور بررسی و جلب رضایت بیمهشدگان اجرایی کردند.
وی نگاه استراتژیک پایدار و طولانی مدت را الزامی راهبردی برای کسبوکارهای هزاره سوم دانست و افزود: نمایندگان باید مشتریان را از ابتدای فروش تا پایان زمان بیمهنامه همراهی کنند و این همراهی باید کاملا ملموس باشد.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه آموزش و بهرهمندی از ابرازهای نوین فناوری از عوامل قوام کسب و کار است، خاطر نشان کرد: ارایه خدمات غیرحضوری موجب تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت بیمهشدگان میشود.
وی تقویت انجمن صنفی را یکی از عوامل افزایش تعامل میان همکاران ستاد و اعضای شبکه فروش برشمرد و گفت: تشکیل نمایندگیهای حقوقی با مشارکت نمایندگان حقیقی باعث افزایش تصاعدی فروش و اعتماد بیمهشدگان عمده و خرد میشود.
مشعلچی فیروزآبادی عنوان کرد: تبعیت از قوانین بالادستی، رعایت مباحث فقهی و شرعی در هنگام عقد قرارداد و نیز آراستگی فیزیکی دفتر نمایندگان نیز از الزامهای نمایندگان در عرصه کسبوکار است.