بانکداری ایرانی- قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موجب شد تا از هموطنان درخواست شود تا زمان وصل این سامانه درخواستها و شکایات خود را بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارتخانه مزبور، در این اطلاعیه آمده است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM ) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه، درخواستها و شکایات بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی ۱۱۱.IR ارسال شود.
همچنین شماره تماس ۶۱۳۳ در تهران و شهرستان ها با ۶۱۳۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی است.