کد خبر: ۱۹۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - 01 February 2021
مردان و زنان بزرگی از جامعه عشایری در رده های گوناگون حاکمیتی به خدمت اشتغال دارند که مایه مباهات و سربلندی ملت و نظام به شمار می آیند.

مردان و زنان بزرگی از جامعه عشایری در رده های گوناگون حاکمیتی به خدمت اشتغال دارند که مایه مباهات و سربلندی ملت و نظام به شمار می آیند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین کلنگ‌زنی مدرسه عشایری شهید ناصری شهرک زارعی دزفول ضمن اعلام این مطلب افزود: در ساخت مدارس عشایری باید تمامی استانداردها و موارد ایمنی، رعایت شود تا دیگر شاهد حوادث تلخی نباشیم که یکی از آنها چندی پیش در کشور اتفاق افتاده است.


رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در منطقه عشایری دزفول، روند رو به رشد توسعه صنعت بیمه در خوزستان را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: خدمت به نظام آموزشی کشور، رسالت تمامی نهادهای کشور است که خوشبختانه صنعت بیمه با همراهی شرکت های بیمه در قالب مشارکت در مدرسه سازی و فعالیت های دیگر، سهم خود را ادا خواهد کرد.


دکتر سلیمانی ابراز امیدواری کرد از جمع کودکانی که امروز در این مدارس تحصیل می کنند در آینده نزدیک، نمایندگان و سفیران شایسته ای برای صنعت بیمه تربیت شوند.


شایان ذکر است مدرسه سه کلاسه عشایری شهید ناصری شهرک زارعی دزفول که کلنگ آن با مشارکت شرکت بیمه معلم به زمین زده شد با دستور عالی ترین مقام صنعت بیمه به مدرسه شش کلاسه ارتقا یافت.
در پایان این مراسم مقامات استانی و محلی از تلاش های رییس کل بیمه مرکزی، مدیران شرکت بیمه معلم قدردانی کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: