کد خبر: ۱۹۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 31 January 2021
در دومین روز سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان خوزستان، شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه افتتاح شد.

در دومین روز سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان خوزستان، شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در آیین افتتاح شعبه بیمه آسیا در اهواز، رییس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه حضور داشتند.

در این مراسم، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد صنعت بیمه در این مراسم، افتتاح نود و نهمین شعبه بیمه آسیا در کشور را در ایام ا... دهه فجر به فال نیک گرفت.

مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم همچنین به چالش های صنعت بیمه کشور پرداخت و با اشاره به نرخ شکنی و رقابت ناسالم در صنعت بیمه و سو استفاده برخی بیمه گذاران از این وضعیت گفت: مدیران ارشد صنعت بیمه کشور در این سفر برای توسعه این صنعت می بایست پیمان اتحاد و همدلی ببندند.

مسعود بادین با تاکید بر اتفاقات بسیار خوب در صنعت بیمه کشور در چند سال اخیر اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های صنعت بیمه بازبینی درآمد شبکه فروش است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به اینکه در بیمه آسیا 95 درصد پرتفوی مربوط به شبکه فروش است، اصلاح قوانین کارمزد نمایندگان را مورد تاکید قرار داد.

مسعود بادین با تصریح لزوم بازبینی پلکانی بودن و دولتی بودن کارمزد نمایندگان ، بیان داشت: انتظار ما این است که برای پیشگیری از انحراف در موضوع کارمزد نمایندگان، کارمزد دولتی به خصوصی نزدیک شود.

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه با تاکید بر این موضوع که بیمه آسیا به وظایف بیمه گری و ارائه خدمات شایسته به بیمه گذاران به خوبی عمل کرده است، گفت: هدف اصلی ما ارتقای بیمه آسیا در تمامی سطوح و اداره پرتفوی است که امیدوارم با همدلی و همراهی مثال زدنی خانواده بزرگ بیمه آسیا تداوم پیدا کند.

مسعود بادین در پایان با تشکر و قدردانی از عملکرد درخشان کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا ، تداوم موفقیت های بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور را همدلی و هوشمندانه عمل کردن دانست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: