کد خبر: ۱۹۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ - 06 January 2021
شرکت سهامی بیمه ایران با امضای تفاهم‌نامه با مرکز ملی فرش ایران حامی فرش ایرانی شد. این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در ساختمان مرکزی بیمه ایران، با حضور رضایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران و فرحناز رافع، رئیس مرکز ملی فرش ایران، به امضای دو طرف رسید.

دنیای اقتصاد : شرکت سهامی بیمه ایران با امضای تفاهم‌نامه با مرکز ملی فرش ایران حامی فرش ایرانی شد. این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در ساختمان مرکزی بیمه ایران، با حضور رضایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران و فرحناز رافع، رئیس مرکز ملی فرش ایران، به امضای دو طرف رسید.

محمد رضایی، مدیرعامل بیمه ایران، این تفاهم‌نامه را یکی از مهم‌ترین قراردادهای بیمه ایران در جهت حمایت از قالیبافان و فرش دستباف ایرانی دانست و تاکید کرد: با بیمه‌نامه تضمین اعتبار صادرات می‌توانیم برای صادرات فرش ایرانی کمک زیادی کنیم و همچنین بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه قالیبافان سراسر کشور می‌توانند از مزایای بیمه‌های تکمیلی بهره‌مند شوند.

وی بیمه ایران را به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه دولتی کشور و خاورمیانه معرفی کرد و با اشاره به ظرفیت شرکت برای ارائه خدمات متمایز به بیمه‌گذاران در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای گفت: حمایت از بخش تولید و خدمات در بخش‌هایی که شرکت‌های بیمه خصوصی راغب نبوده یا توانایی ورود ندارند یکی از رسالت‌های اصلی بیمه ایران است ازاین‌رو با پرداخت روزانه حدود ۴۲ میلیارد تومان خسارت، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه منطقه مطرح هستیم.

رافع، رئیس مرکز ملی فرش ایران نیز در این مراسم گفت: با پیگیری مرکز ملی فرش ایران و جلسات متعدد بر اساس توانمندی‌های بیمه ایران و خدمات متمایز این شرکت که چتر حمایتی گسترده‌ای در سراسر کشور دارد و همچنین براساس توانایی‌های بیمه ایران در زمینه خدمات آنلاین برای اخذ اطلاعات و ارائه خدمات، این شرکت مهم را به‌عنوان بیمه‌گر خود انتخاب کردیم و امیدواریم در کنار بیمه ایران از جامعه 2 میلیون نفری فرش‌بافان در جهت گسترش تولید و ایجاد اشتغال‌زایی و صادرات حمایت کنیم.

رافع اطلاع‌رسانی گسترده به جامعه فرش‌بافان برای بهره‌مندی از مزایای این تفاهم‌نامه را از دیگر اقدامات ضروری برای انجام این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود: در راستای مسوولیت‌پذیری اجتماعی و حمایت از این حوزه بسته خدمات درمان تکمیلی که یکی از نیازهای اساسی این قشر بود را در این تفاهم‌نامه قرار دادیم تا کمک زیادی به آنان در این زمینه کند و امیدواریم با گسترش این خدمات بتوانیم در سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز پوشش‌های لازم را اخذ کنیم تا در صورت وقوع حوادث طبیعی که در سیل استان گلستان شاهد آن بودیم، بتوانیم از این قشر حمایت کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: