کد خبر: ۱۸۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۹ - 05 January 2021
بانک پارسیان نتوانسته است شرکت‌های زیر مجموعه خود را در قالب شرکت گروه مالی پارسیان بفروشد و اکنون تصمیم به فروش آنها به صورت جداگانه دارد.

بانک پارسیان نتوانسته است شرکت‌های زیر مجموعه خود را در قالب شرکت گروه مالی پارسیان بفروشد و اکنون تصمیم به فروش آنها به صورت جداگانه دارد.

بانک پارسیان با نماد «وپارس» در سامانه کدال اعلام کرده است که قصد دارد سهام خود در شرکت گروه داده پردازی بانک پارسیان و همچنین املاک مازاد خود را از طریق مزایده به فروش برساند. شرکت گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان به نمایندگی از طرف بانک پارسیان موظف به فروش املاک مازاد شده است و متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک به آدرس parsian-bank.ir مراجعه کنند.

بانک پارسیان ملک ۹۹/۹۹ درصد از سهام معادل 1.199.900.000 سهم شرکت گروه داده پردازی بانک پارسیان است. فروش این شرکت به صورت یکجا و با شرایط ۵۰ درصد نقد و الباقی طی اقساط دوساله به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار خواهد شد. متقاضیان برای دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ به آدرس تهران، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان زرافشان غربی، پلاک ۴، ادارات مرکزی بانک پارسیان، طبقه ششم، مدیریت امور شرکتها، مجامع و سرمایه گذاری (تلفن تماس ۸۴۸۴۲۶۱۱ ) مراجعه کنند.

مدتی پیش بانک پارسیان تمام شرکت‌های زیر مجموعه خود را در قالب شرکت گروه مالی پارسیان برای فروش به مزایده گذاشته بود. گویا هیچ درخواستی برای خرید آنها انجام نشده و اکنون قصد فروش آنها را به صورت جدا جدا دارد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: