کد خبر: ۱۸۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۹ - 31 December 2020
مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون، از تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت این شرکت برای سومین سال متوالی خبر داد.

مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون، از تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت این شرکت برای سومین سال متوالی خبر داد.


به گزارش روابط‌عمومی بیمه تعاون، سیدمهدی میرحیدری اظهار داشت: این گواهی‌نامه‌ها شامل استاندارد ایزو 9001 مربوط به مدیریت کیفیت، استاندارد ایزو 10002 مربوط به به پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان و استاندارد 10004 مربوط به پایش و سنجش رضایتمندی مشتریان می‌شود.


وی اضافه کرد: این گواهی‌ها از مؤسسه بین‌المللی «توف نورد ایران – اتریش» اخذ شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس استاندارد 9001 اخذشده، تمامی فرایندهای سازمانی تحت پوشش قرار گرفته و یکپارچه سازی فرآیندها و مستندسازی مدارک به منظور تسریع و تسهیل‌گری مضاعف صورت خواهد پذیرفت.
مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون در ادامه مطرح کرد: هدف اصلی از اخذ این استاندارد، توجه ویژه به ذی‌نفعان از یک‌سو و یاریگری مناسب برای شناسایی و رفع اشکالات احتمالی واحدها از سوی دیگر است.


میرحیدری در ادامه با اشاره به اخذ گواهی استانداردهای 10002 و 10004 بیان داشت: این استانداردها نشانگر احترام و توجه شرکت به مشتریان بوده و بر اساس آن، سازمان می‌تواند شرایطی را برای پایداری ویژگی‌های مثبت و بالندگی هرچه بیشتر آن فراهم کرده و در کنار جلب رضایت کیفی مشتریان، به رشد سازمانی خود نیز کمک کند.


وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه تعاون، تسریع در ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی بیمه‌گزاران است و امیدواریم با تداوم شرایط مورد نظر استانداردهای کیفی، بتوانیم سطح ارائه خدمات به مشتریان را همواره ارتقاء دهیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: