کد خبر: ۱۸۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - 20 December 2020
این اعتبارات به‌صورت تسهیلات سرمایه در گردش و طرح با نرخ سود ۱۲ درصد در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنعت و معدن قرار گرفته و نقش موثری در پویایی و بالندگی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

 با هدف رشد و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان و با حمایت‌های صندوق توسعه ملی، در سه سال اخیر بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار با نرخ سود ۱۲ درصد به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافت.

به گزارش «ایلنا» از صندوق توسعه ملی، در نامه‌ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن تقدیر از عملکرد صندوق توسعه ملی عنوان شده است؛ صندوق توسعه ملی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سه سال اخیرمبلغی بالغ بریک هزار و ۸۰۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار نزد بانک‌های عامل ویژه فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناور سپرده‌گذاری کرده است.

در ادامه این نامه آمده است؛ این اعتبارات به‌صورت تسهیلات سرمایه در گردش و طرح با نرخ سود ۱۲ درصد در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنعت و معدن قرار گرفته و نقش موثری در پویایی و بالندگی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

همچنین، تاکنون ۱۶۶ شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند از این حمایت‌ها برای ایجاد و توسعه فعالیت‌های اشتغال، تولید و خدمت به کشور بهره مند شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: